مهلت ثبت نام در موسسات آموزش عالی بر اساس سوابق تحصیلی تمدید شد

مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش به شیوه صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری ۹۹ تا ۱۴ مهر تمدید شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش به شیوه صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۳ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش به شیوه صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۹۹ می‌رساند که به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۷/۰۷) برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۴ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق درگاه این سازمان قابل دسترسی است) و اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید مندرج در اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۰۵/۲۶، ۹۹/۰۶/۰۲، ۹۹/۰۶/۱۷ و ۹۹/۰۷/۰۳ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

ضمنا آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار