بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۷ مهر؛

اولین پست مهران رجبی پس از رهایی از کرونا/ تبریک روز آتش نشان در صفحه رضا گلزار

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا به دلیل ابتلا  به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، امروز با انتشار تصویر جدیدی از خود پس از بهبودی، در اینستاگرام نوشت:

"شکر ایزد که به اقبال کله گوشه گل . نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد . امروز بعد از پانزده روز که در بیمارستان امام حسین زنجان به دلیل کرونای بد جنس بستری بودم سلامتی را باز یافته و از بیمارستان ترخیص شدم و یکعمر مدیون بزرگواری کادر درمان این بیمارستان خواهم بود . سپاس از همه شما که با هزاران هزار دایرکت و کامنت جویای احوال بوده من نتوانستم حتی یکی از انها را پاسخگو باشم . تجربه این پانزده روز یک سخن است کرونا بیرحم و در حد مرگ است خیلی خیلی جدی بگیریم"

مهران رجبی

بهنوش طباطبایی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، با انتشار تصویری از کتاب « ذهن آگاهی» در صفحه اینستاگرامش، نوشته است:

"ما متوجه نیستیم ، که تقریبا اغلب اوقات در حال فکر کردنیم. جریان دائمی افکار در ذهن ما چنان است که فرصت کمی برای آرامش درونی در اختیارمان می گذارد.
اعمال و رفتار ما بیش از آنکه آگاهانه باشند ، تحت تاثیر محرک ها ، افکار عادی و انگیزه هایی هستند که اگر نگوییم مانند آبشار می توان گفت ؛ چون جریان آب رودخانه هستند که به سرعت از ذهن ما می گذرند. ما در جریان شدید این رودخانه گرفتار شده ایم. جریان آب زندگی ما را در خود فرو می برد و ما را به جایی می رساند که شاید تمایلی به آن نداشته و حتی ممکن است اصلا متوجه اش نشویم.
ذهن آگاهی به ما کمک می کند با هیجانات عمیقی چون غم، سوگ، جریحه دار شدن احساسات، خشم و ترس مواجه شویم که در حالت عادی آنها را حس نکرده و یا ابراز نمی کنیم . در ضمن ذهن آگاهی به ما کمک می کند تا قدر احساساتی نظیر شادی، آرامش و خوشحالی را بدانیم که اغلب زودگذرند و نادیده گرفته می شوند علاوه بر این ذهن آگاهی ما را توانمند می سازد تا با توجه از این طریق دریچه ایی گشاده شود به منابع درونی خلاقیت، هوش ، تخیل، شفافیت ، اراده ، انتخاب و ....خِرَد
"

بهنوش طباطبایی

 

محمد معتمدی، خواننده موسیقی سنتی کشور، ویدئوی جالبی را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشته است که در ادامه مشاهده می‎کنید.

پست محمد معتمدی

 

شیلا خداداد، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از فرزندانش که چون استقلال، آبی پوش شده‌اند نوشت:

"چشم بابای پرسپولیسیشون روشن"

بچه های شیلا خداداد

بهنام بانی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود و علیرضا طلیسچی، دیگر خواننده موسیقی پاپ، تولد او را تبریک گفت.

تبریک بهنام بانی به طلیسچی

 

محمدرضا گلزار، هنرپیشه مشهور ایرانی، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش، روز آتشنشانان را به آنان تبریک گفت.

تبریک روز اتش نشان

 

محسن ابراهیم زاده، خواننده جوان موسیقی پاپ نیز با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در اینستاگرامش، به مخاطبان و هواداران ابراز ارادت و علاقه کرد.

استوری محسن ابراهیم زاده

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یکی از هزار طرفدار ات عشق دلم
۱۳:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
محسن ابراهیم زاده دوست دارم .
Iran (Islamic Republic of)
یکی از هزار طرفدار ات عشق دلم
۱۳:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
محسن ابراهیم زاده دوست دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اقای رجبی واقعاخوشحال شدم ازبهبودی شما واقعا شماحیفید چون خیرتان به مردم رسیده ومیرسد
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۵۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
من متوجه نمیشم
خب که چی؟؟
به ما چه ربطی داره که فلان خواننده یا فلان بازیگر چی پست میذاره.
الان ما دردمون دوا شد؟؟