امضای تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح/ همکاری در زمینه نقشه برداری و ارائه اطلاعات شهری

تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی بین بنیاد مسکن و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

 به گزارش  خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  امشب با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی بین بنیاد مسکن و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

بر  اساس این تفاهم‌نامه طرفین در برگزاری کارگاه های آموزشی، جشنواره ها، سمینارها و دوره های تخصصی و همایش های علمی مشترک در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همچنین با امضای این تفاهم نامه دو طرف موافقت کردند با تشکیل کمیته مشترکی برای برگزاری جلسات فنی و راهبردی به صورت دوره ای اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین مقرر شد نمایندگان طرفین جهت نظارت بر حسن روند اجرای این تفاهم نامه و تبادل اطلاعات و بررسی نیازهای طرفین به یکدیگر معرفی شوند.

همکاری در زمینه ارائه اطلاعات شهری و روستایی ، انجام پژوهش های مشترک در زمینه تخصصی علوم ژئوماتیک و همکاری در زمینه کاداستر شهری و روستایی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری در زمینه نقشه برداری و هیدروگرافی و پایش خطوط ساحلی و همکاری در زمینه آموزشی، هواشناسی، چاپ کتب و نقشه های موضوعی از تعهدات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار