توقف پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر اهواز پشت خاکریز تصمیم مسئولان/ آیا زمان تکمیل آن مشخص است؟

تکمیل پروژه مسکن مهر در اهواز دارای گره‌ای کور است که گره آن برای باز شدن پس از سالها، به دنبال دستانی پر توان می گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان درخصوص وضعیت مسکن مهر ۲ هزار واحدی نفت در اهواز گفت: مجموعه ۲ هزار واحدی نفت از جمله پروژه‌های مسکن مهر محسوب می‌شود که اهالی ساکن در این مجموعه با مشکلاتی مواجه هستند.

او به برگزاری جلسه‌ای در ۱۱ تیرماه امسال برای بررسی و رفع مشکلات آنها با راه و شهرسازی استان و مجموعه بانک‌ها در ارتباط با قرارداد پیمانکاری که ملزم به انجام کار است، اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عملیات احداث مسکن تا زمان رفع مشکلات متوقف شده است.

عبیات با اشاره به افتتاح ۸۰۰ واحد مسکن از ۲ هزار واحدی مجموعه نفت بیان داشت: ۲۰۰ واحد دیگر به مرحله افتتاح نزدیک شده است و به زودی شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود، اما یک هزار واحد باقیمانده دچار مشکلاتی بین سازنده و تعاونی است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال به ۸۵ الی ۹۰ درصد پیشرفت در پروژه‌های این نوع مسکن برسیم.

براساس این گزارش؛ در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در استان خوزستان قرار بود ۷۷ هزار مسکن احداث شود، اما در حال حاضر حدود ۶۰ هزار واحد از این خانه‌ها ساخته شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته اند و حدود ۱۷ هزار واحد دیگر نیز در مرحله ساخت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.