کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: نخستین باران پاییزی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ شهرستان خراسان رضوی را فراگرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آید فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با وزش باد و رعد و برق در شهرستان‌های سرخس، قوچان، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، درگز، تایباد، جغتای و کلات گزارش شده است.

او افزود: بیشترین بارندگی در این مدت با حدود چهار میلیمتر در سرخس رخ داده و میزان بارش در مشهد نیز کمتر از یک میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از امروز به تدریج شاهد کاهش ابر در مناطق مختلف استان خواهیم بود و روند کاهشی دما در این استان تا فردا ادامه دارد.
 
فاروقی با اشاره به اینکه در این مدت آسمان صاف و جو آرام و پایدار برای استان پیش‌بینی شده است، بیان کرد: از اواخر امشب و صبح فردا مه‌گرفتگی در نواحی مستعد و سردسیر خراسان رضوی رخ می دهد.
 

بیشتر بخوانید


او  تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز یکشنبه همین هفته هفت درجه کاهش دارد و از فردا شاهد افزایش چند درجه‌ای دما در این استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوای امشب در مناطق سردسیر استان به صفر و زیر صفر می‌رسد و در مشهد چهار درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به شب گذشته ۶ درجه کاهش دارد.

فاروقی اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۲ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.