در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افتتاح دادسرای انتظامی استان تهران

دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه از افتتاح دادسرای انتظامی استان تهران خبر داد.

کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه با افتتاح دادسرای انتظامی استان تهران در روزهای گذشته, اظهار کرد: امروز، دادسرای انتظامی استان تهران افتتاح شد که وجود دادسراهای انتظامی در ۲۵ استان کشور, مرهون تلاش‌ها و تحولات بهادری جهرمی، رئیس مرکز است.

وی بیان کرد: تلاش مرکز وکلای قوه قضاییه بر این است که تا پایان مهرماه، دادسرای انتظامی سایر استان‌ها را نیز راه اندازی کند که این مهم با موافقت و صدور احکام بهادری جهرمی محقق خواهد شد.

دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به کاهش آمار تخلفات انتظامی تصریح کرد: بدنبال تحولات موفقیت آمیز صورت گرفته در مرکز وکلای قوه قضاییه، هدف این است که پرونده‌های ورودی به مراکز، از طریق تولید مواد آموزشی و رسانه‌ای به منظور آگاه سازی وکلا و کارشناسان رسمی کاهش پیدا کند و در این میان، کاهش عددی پرونده‌ها موردنظر مرکز نیست.

رئوف گفت: در گذشته، دادیاران و معاونان اظهارنظر، به صورت فیزیکی با یکدیگر تعامل و ارتباط داشتند که این موضوع متحمل هزینه‌های پستی و اطاله دادرسی می‌شد، امّا در حال حاضر، این ارتباط به صورت سیستمی است که هدف از انجام این کار و خدمات دیگر، الکترونیکی کردن نظام دادرسی انتظامی است که هم اکنون در مرحله پژوهش است.


بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری سودجویان در پوشش وکیل


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار