بهبود ۳۰ درصدی وضعیت رومینگ مرزی در شهرستان گرمی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهبود ۳۰ درصدی وضعیت رومینگ مرزی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهبود وضعیت رومینگ مرزی در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: با تبدیل سیگنال‌های ضعیف اپراتور‌های تلفن همراه به سیگنال‌های متوسط و قوی، بهبود ۳۰ درصدی رومینگ مرزی شهرستان گرمی را شاهد هستیم.

او بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، وضعیت سیگنال‌های ضعیف اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نسبت به مدت مشابه در سال قبل، به ترتیب از ۷ و ۶ درصد به ۵ و ۴ درصد کاهش یافته که منجر به بهبود ۳۰ درصدی رومینگ مرزی شهرستان گرمی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در خصوص وضعیت رومینگ مرزی این شهرستان افزود: وضعیت سیگنال‌های قوی اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ترتیب از ۸۲ و ۸۰ درصد به ۸۵ درصد افزایش یافته است.

رزمی بیان کرد: با پیگیری‌های این اداره کل و با همکاری اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر، تبدیل سیگنال‌های ضعیف و متوسط به سیگنال قوی در سایر مناطق باقی‌مانده شهرستان گرمی برای بهبود کیفیت سیگنال‌ها و کاهش سیگنال‌های مزاحم، از برنامه‌های آتی این اداره کل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.