توضیحات زرندی درباره قلیان کشیدن بازیکنان و قرارداد دلاری الکساندر نوری

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره قلیان کشیدن آبی پوشان و قرارداد الکساندر نوری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: اینستاگرام نقش پر رنگی در حواشی استقلال دارد به ویژه اینکه یکی - ۲ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال فعالیت زیادی دارند. این افراد بهتر است این صحبت‌ها رو در رو انجام دهند. حسین حسینی یک استوری منتشر کرد و نوشت با تیمی توافق نکرده است و یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما اگر مشکل استقلال این بازیکن است از این باشگاه جدا می‌شود.

او بیان کرد: نکته قابل توجه مصاحبه سعادتمند ارقام و پیشنهادات و قلیان کشیدن بازیکنان استقلال بود.

او افزود:تست پزشکی شامل بازیکن می‌شود و به کادر فنی مربوط نیست. تست‌ها باید انجام شود.

زرندی افزود: من بحث قلیان کشیدن بازیکنان را نشنیده و چیزی هم ندیده ام. شاید بازیکن در اتاق خودش قلیان کشیده است.. به خاطر شیوع ویروس کرونا هیچ بازیکنی اجازه نداشت از اتاق خود بیرون برود.

مدیر رسانه‌ای استقلال درباره بحث حضور الکساندر نوری در این تیم گفت: مربی خارجی نمی‌توانیم جذب کنیم، اما نوری مربی ایرانی محسوب می‌شود و پاسپورت ایرانی دارد. البته او قرار نیست به ریال قرارداد ببندد. نوری قصد دارد به دلار قرارداد ببندد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
سورنا
۱۴:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آقای سعادتمند شما حرفهایت درست ولی شکست استقلال را داور باعث شد.چرا در همه مسابقات خارجی همیشه از داور الکترونیکی استفاده می شود.ولی در مسابقات آسیایی نه؟آیا کسی هست که باین اعتراض بکند در فدراسیون ایران؟
آخرین اخبار