بازی فوتبال تاتنهام- چلسی/تقابل اندیشه‌های استاد و شاگرد

در چارچوب دور چهارم رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه باشگاه انگلستان تیم فوتبال تاتنهام میزبان چلسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور چهارم رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه باشگاه انگلستان امشب (سه شنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ با دیدار تیم‌های فوتبال تاتنهام و چلسی آغاز خواهد شد.

فرانک لمپارد که حالا سکان هدایت تیم چلسی را در دست دارد امشب برابر خوزه مورینیو مربی سابق خود و سرمربی فعلی تاتنهام، آموخته هایش را محک خواهد زد.

هر ۲ مربی می‌دانند جام اتحادیه گرچه به اندازه لیگ برتر معتبر نیست، اما راه میانبری است برای فتح یک جام و پیروزی در این دیدار نه تنها آن‌ها را یک گام دیگر به کسب قهرمانی در فصل جدید نزدیک می‌کند بلکه کمک می‌کند که تیم هایشان پس از تساوی بحث برانگیز هفته گذشته در لیگ، روحیه از دست رفته را دوباره به دست آورند.

در هفته سوم لیگ، تاتنهام که برابر نیوکاسل به میدان رفته بود و تا دقایق آخر با یک گل از این تیم پیش بود در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را دریافت کرد و در آن سوی میدان چلسی هم که در نیمه اول سه بر صفر از وست بروم شکست خورده بود در نیمه دوم به بازی برگشت و در لحظات پایانی گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

در دور سوم بازی‌های جام اتحادیه چلسی با برتری قاطع ۶ بر صفر بارنزلی را از پیش رو برداشت که در آن دیدار کای هاورتز خرید جدید این تیم موفق شد هت تریک کند، اما تاتنهام که به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای چند بازیکن تیم لیتون اورینت دیدارش لغو شد، بدون انجام بازی به دور چهارم صعود کرد.

در بازی امشب از چند چهره جدید در ۲ تیم رونمایی خواهد شد. جو هارت دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس در این بازی اولین بازی خود را برای تاتنهام انجام خواهد داد ضمن آنکه سرخیو رگیلون مدافع جدید این تیم نیز ممکن است در این بازی به میدان برود، اما پیش بینی می‌شود که گرت بیل گرت در این بازی حضور نداشته باشد.

با توجه به این که خوزه مورینیو اخیراً دله الی بازیکن ملی پوش تاتنهام را از ترکیب تیمش کنار گذاشته است احتمال حضور او در این دیدار قابل پیش بینی نیست.

در آن سوی میدان ادوارد مندی سنگربان جدید فرانک لمپارد ممکن است به جای "کپا" درون دروازه چلسی بایستد. بن چیلول در این بازی به میدان خواهد رفت تا برای دومین بار در ترکیب آبی‌های لندنی بازی کرده باشد.

فرانک لمپارد در آخرین بازی خود برابر تاتنهام در ماه دسامبر موفق شد شاگردان خوزه مورینیو را دو بر صفر شکست دهد. در آن بازی سان هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام از بازی اخراج شد و از قضا این بازیکن در بازی امشب هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حضور ندارد.
تاتنهام رقابت‌های لیگ را با شکست برابر اورتون آغاز کرد، اما پس از آن برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسید.

با توجه به این که تاتنهام پنج‌شنبه شب در لیگ اروپا برابر نماینده رژیم صهیونیستی باید قرار بگیرد خوزه مورینیو سخت نگران سلامتی بازیکنان خود است و پیش از بازی به صراحت عنوان کرد که دیدار پنجشنبه شب در لیگ اروپا برای او مهمتر از جام اتحادیه است.

او گفت:" پنجشنبه شب مسابقه‌ای داریم که اگرچه به اندازه لیگ قهرمانان برای ما پول ندارد، اما با راهیابی به مرحله گروهی لیگ اروپا مبالغی به ما خواهد رسید که برای باشگاهی مانند ما مهم است. "

تاتنهام در پنج بازی آخر خود سه پیروزی و یک شکست و یک تساوی داشته در حالی که چلسی از پنج بازی آخر خود دو پیروزی دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار