معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : فاز اول طرح مسکن اقدام ملی دولت آباد به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : ساخت مسکن ارزان قیمت برای شهروندان فاقد مسکن یکی از اولویت‌های اصلی دولت است که در قالب طرح اقدام ملی دنبال می‌شود.

او گفت : استان کرمانشاه نیز با توجه به نیازی که در حوزه مسکن وجود دارد، در قالب این طرح چندین مجموعه مسکونی در شهر کرمانشاه و دیگر شهر‌های استان این موضوع دنبال می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: یکی از این پروژه‌ها مجموعه هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن اقدام ملی دولت آباد است که بخشی از زمین آن متعلق به بنیاد مستضعفان است و خوشبختانه فتاح با اجرای پروژه در قالب طرح اقدام ملی موافقت کرده است و هماهنگی‌های نهایی در حال انجام است.

او افزود: ۴۷ هکتار دیگر این محدوده نیز تجهیز کارگاه و طراحی نقشه آغاز می‌شود و به زودی عملیات اجرای فاز اول رسماً آغاز می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
زیاد عجله نکنيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
رز
۲۱:۲۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
آره خیلی ارزون سال ۹۸ قرار شد با ۱۲۰ آورده در ۶ مرحله با ۱۰۰ میلیون با ۸ درصد سود و تحویل ۳۰ ماهه حالا بعد از ۴ سال آورده تا حالا ۳۰۰ گرفتین وام هم شده ۵۵۰ با سود ۲۳ درصد ۳۰ ماه هم که شده بالای ۴ سال تازه ۶۰ درصد پیشرفت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
مسولین شیراز را هم تو را خدا از خواب بیدار کنید