ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان ها

به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در آرامستان‌ها برگزاری هرگونه مراسم ممنوع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام احمد شیرین‌سخن مدیر آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه با اشاره به شیوع کرونا در شهر کرمانشاه گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خانواده‌های متوفی باید از تجمع کردن در محوطه آرامستان و همچنین برگزاری مراسم تشییع و تدفین، خودداری کنند.

او با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه گفت : با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مصوباتی اعمال شده و با توجه به بی‌توجهی عموم مردم به شیوع ویروس کرونا و به منظور تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن در هر مراسم عزاداری تنها چند نفر از بستگان درجه یک متوفی می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به هماهنگی‌های لازم از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا تمامی در‌های ورودی از ساعت ۱۳ بعدازظهر تا اطلاع ثانوی بسته و تمامی اقدامات لازم در خصوص دفن میت تا همان ساعت یاد شده است.

او با توصیه استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر از شهروندان افزود: تا شکست این ویروس در خانه بمانند و تردد خود را در آرامستان (باغ فردوس) به حداقل برسانند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.