فرماندار امیدیه:

رفع مشکلات ناشنوایان در امیدیه باید در اولویت باشد

رفیعی گفت: رفع مشکلات ناشنوایان در شهرستان امیدیه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سید مهران رفیعی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی ناشنوایان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روز جهانی ناشنوایان فرصتی است تا نیاز‌های این قشر را در جامعه و خانواده از جمله برقراری ارتباط آن‌ها با دیگران، اشتغال، تحصیل و... برطرف کنیم.

او افزود: ناشنوایان از قابلیت و پتانسیل‌های زیادی برخوردار هستند، بطوریکه با توانمند سازی و ایجاد زمینه بروز استعداد‌های آن‌ها می‌توانیم از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این قشر از جامعه به منظور توسعه شهرستان استفاده نماییم.

رفیعی در ادامه روز ناشنوایان را فرصتی مغتنم برای رسیدگی به مشکلات پیش روی این قشر از افراد جامعه و تلاش با هدف مرتفع نمودن این مشکلات و نشان دادن توانمندی‌های ارزشمند آن‌ها دانست، اظهار داشت: ناشنوایان قشر حساسی هستند که نیاز است جامعه به آن‌ها احترام گذاشته و مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

فرماندار شهرستان امیدیه امیدیه خواستار توجه ویژه مسئولان به ناشنوایان و مشکلات آن‌ها شد و بیان کرد:آنها اگرچه نمی‌شنوند، اما از توانایی‌های بسیار خوبی برخوردارند و لازم است که این توانایی‌ها به خوبی شناخته شود و مورد استفاده قرار گیرد، چراکه کمبود یکی از حواس دلیلی بر کمبود استعداد و توانایی ها نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.