فرماندار مهدی‌شهر خبرداد؛

ضرورت راه اندازی بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی شهر

میقانی بر لزوم راه‌اندازی بیمارستان ۸۵ تخت خوابی این شهرستان تاکید کرد و گفت: ماه گذشته روزانه یک نفربر اثر کرونا در مهدی‌شهر فوت‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر در جلسه بررسی زیرساخت‌های بیمارستان ۸۵ تختخوابی دربند به میزبانی سالن جلسات فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه متأسفانه در مقطع زمانی ده روزه طی ماه گذشته در شهرستان مهدی‌شهر روزانه یک نفربر اثر کرونا در مهدی‌شهر فوت‌شده است، گفت: پنج‌شنبه گذشته با فوت سه نفر در یک روز شاهد بالاترین رقم فوت ناشی از کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس بودیم.

او افزود: با توجه به شرایط فعلی اپیدمی ویروس کرونا در استان و اهمیت وجود تخت‌های بستری، راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان ۸۵ تخت خوابی دربند مهدی‌شهر بیش از هر زمان دیگری بسیار ضروری است.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و مراکز صنعتی باید شرایط فعالیت‌های بهداشتی همراه با فاصله‌گذاری اجتماعی را برای کارکنان خود را فراهم آورند، ابراز داشت: مسئولان دستگاه‌های نظارتی نیز با بازرسی شدیدتر مواردی که دستورالعمل های بهداشتی رعایت نمی‌شود را می‌بایست گزارش کنند تا برخورد قانونی قاطع صورت گیرد.

میقانی بابیان اینکه اداره صنعت و معدن با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی بر فعالیت فروشگاه‌های سطح شهرستان و همچنین اصناف پر تقاضا و پرتردد باید نظارت جدی داشته باشند، در ادامه تصریح کرد: می‌بایست با متخلفان برخورد بدون اغماض انجام شود.

او ضمن بیان اینکه اصراری به حضور دانش آموزان در کلاس‌های حضوری در مدارس وجود ندارد، افزود: اداره آموزش‌وپرورش می‌بایست برای کاهش آمار میزان ابتلاء به بیماری ویروسی کرونا زمینه‌های آموزش مجازی را در شهرستان گسترده‌تر کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار