توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان فامنین بین محرومین توزیع شد.

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،روح‌اله حسینی فرمانده سپاه ناحیه فامنین به برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد:دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری رژه موتوری توسط بسیجیان و رزمایش کمک مومنانه و توزیع تعداد ۴۰۰ بسته به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین محرومین و کسانی که به واسطه بیماری کرونا به کسب و کارشان آسیب رسیده بود از جمله این برنامه‌ها بود.


او افزود: تکریم و تجلیل از سربازان ناحیه، مراسم صبحگاه مشترک و روایتگری راویان در مدارس شهرستان و اجرای برنامه‎های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام اعزام تیم‌های پزشکی به روستا‌ها برای ویزیت رایگان روستاییان و همچنین افتتاح و بهره‌برداری از قنات روستای ینگیجه را که توسط جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی لایروبی شد، داشتیم.

او برگزاری نشست بصیرتی گام دوم انقلاب در حوزه‌های مقاومت، عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شاخص سال ۹۹ شهرستان، تعویض پرچم تمام گلزار‌های شهدا و ختم مجازی ۳۰۰ ختم قرآن به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان را نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده برشمرد.

حسینی ادامه داد: همایش تکریم خانواده، نشست صمیمی و اخوت بین نیرو‌های مسلح شهرستان و برگزاری برنامه عصر خاطره با موضوع مقاومت و ایثار و همایش پیاده‌روی خانوادگی و تجلیل از فعالان فرهنگی نیز از برنامه‌هایی بود که در این هفته برگزار شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.