در تذکر شفاهی مطرح شد؛

سرنوشت ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چه شد؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت دوازدهم به واردات کالا‌های اساسی اختصاص داده شد که سرنوشت آن مشخص نیست.

سرنوشت ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چه شد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محسن دهنوی،  در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی گفت: آقای رئیس جمهور آیا می‌دانید وضعیت بازار چگونه است؟ مرغ کیلویی ۲۲ هزار تومان، تخم مرغ شانه‌ای ۳۸ هزار تومان و سیب‌زمینی کیلویی ۴ هزار تومان است، آیا آمریکا مقصر این گرانی‌ها بوده است؟

وی افزود: بسیاری از مشکلات نتیجه سوءمدیریت است و خجالت می‌کشیم بین مردم حاضر شویم. در مجلس طرحی برای تأمین کالا‌های اساسی تهیه شده است، نماینده دولت اعلام می‌کند نمی‌توانیم آن را اجرایی کنیم و شروع به تخریب آن کردند.

دهنوی تأکید کرد: طرح تأمین کالا‌های اساسی به ۲۰ میلیون نفر ماهانه ۱۲۰ هزار تومان کمک می‌شود، بر اساس طرح مذکور به یک خانواده ۵ نفره نیازمند ۶۰۰ هزار تومان کمک معیشتی اختصاص داده شده که کل بار مالی آن برای دولت ۳۰ هزار میلیارد تومان که حدودا معادل یک میلیارد دلار است.

دهنوی تصریح کرد: ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در این دولت به واردات کالا‌های اساسی اختصاص داده شد که سرنوشت آن مشخص نیست، دولت به منظور تأمین مایحتاج اساسی مردم اعلام می‌کند که توان مالی ندارد، طرحی ارائه شده تا خیالمان راحت شود کسی در کشور گرسنه نمی‌ماند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار