اعتراض تفتیان به انتخابات فدراسیون دو و میدانی

دونده المپیکی کشورمان به علت حضور نداشتن در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی به بازرسی وزارت ورزش اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دو و میدانی در حالی قرار است ۲۰ مهرماه برگزار شود که انتخاب نمایندگان ورزشکاران در  این مجمع با انتقاداتی مواجه شده است.  

در حالی که احسان حدادی، مهدی پیرجهان و ریحانه مبینی به عنوان نمایندگان ورزشکاران برای مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی انتخاب شده اند، حسن تفتیان نسبت به فهرست این ورزشکاران معترض شده است.

حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من اعتراض خود را بابت حضور نداشتن در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دو و میدانی به بازرسی وزارت ورزش اعلام کرده ام.  

او ادامه داد: طبق ماده ۱۹ بند ۳ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی باید ۳ نفر از برترین ورزشکاران، قهرمانان و همچنین  ورزشکارانی که بالاترین مقام را در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک  به دست آوردند به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی شرکت کنند که من و حدادی با استناد به این ماده باید در مجمع انتخاباتی دو و میدانی حضور یابیم. با توجه به تعطیلی مسابقات  دو و میدانی  تنها ورزشکاری بودم که در  رقابت‌های بین المللی شرکت کردم و در دوره قبلی المپیک هم بهترین مقام را در بین دوندگان به دست آوردم، اما جای تعجب دارد که من را به عنوان نماینده ورزشکاران انتخاب نکردند.  

تفتیان بیان کرد: من از طریق بازرسی وزارت ورزش این موضوع را  پیگیری می‌کنم تا از حق خود به صورت قانونی برای حضور در انتخابات دو و میدانی دفاع کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار