مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان بررسی شد

صدیقی با بیان اینکه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال علم و فناوری اداره کل ارتباطات استان سمنان بررسی شد، گفت: مراحل اولیه این امر اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی صدیقی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان  ضمن بیان اینکه تلاش ما برای بهره‌برداری از این واحد و استفاده از حداکثر ظرفیت استان به منظور فعالیت مستمر و با قدرت این واحد است، تاکید کرد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان بررسی شده است.

او با بیان اینکه سمنان اولین استانی بود که تفاهم‌نامه این مهم با امضا وزیر منعقد و مراحل اجرایی آغاز شد، افزود: پُر رنگ بودن مرز‌های سازمانی، یکی از مولفه‌هایی است که همکاری و هماهنگی را کمرنگ کرده و باید با هماهنگی و وفاق جمعی و با کمرنگ کردن مرز‌های سازمانی در جهت نهایی شدن مراحل اجرایی و بهره برداری از این واحد گام برداریم.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس پارک فاوای این وزارتخانه، گفت: بازدید از مکان انتخابی امروز انجام و برداشت اولیه انجام و طراحی به منظور تجهیز این واحد در دستور کار قرار می‌گیرد و آمادگی فضای فیزیکی آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه روند ایجاد پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا همان پارک اقتصاد دیجیتال همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان آغاز شد، گفت: بهره‌مندی جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از این فرصت، هدف راه اندازی این واحد است.

حسن سعدالدین بیان کرد: با درخواست استاندار سمنان روند این پروژه در استان آغاز شد و سپس با حضور هیئت ویژه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از چندین مکان برای استقرار این واحد بازدید به عمل آمد و نهایتاً طی توافق صورت گرفته با فنی و حرفه‌ای استان، مکان واحد مشخص شد.

او با بیان اینکه اقدامات اولیه به منظور دسترسی به امکانات آب، برق و گاز در حال انجام بوده و محوطه سازی نیز صورت گرفته است، تاکید کرد: با پیگیری مدیرکل وقت فنی و حرفه‌ای استان، این تفاهم‌نامه به صورت سه جانبه و با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امضا شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار