استاندار سیستان و بلوچستان :

ایجاد مانع در مسیر ساخت‌ فرودگاه چابهار به ضرر توسعه است

موهبتی گفت: ایجاد مانع در مسیر طرح ملی ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار نه تنها به ضرر توسعه منطقه بلکه عاملی برای سوء استفاده دشمنان و معاندان نظام اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  با انتقاد از اقدام پایگاه دهم شکاری در ممانعت از ادامه ساخت فرودگاه چابهار گفت: اجرای طرح فرودگاه بین المللی چابهار با مجوز قانونی انجام شده و هیچ تخلف قانونی در اجرای این طرح وجود ندارد.

احمدعلی موهبتی افزود: متاسفانه مدتی است پایگاه دهم شکاری مخالفت خود را با ساخت فرودگاه بین المللی چابهار علنی کرده و با مانع تراشی از ادامه کار جلوگیری می کند.

او  ابراز امیدواری کرد که همه دستگاه ها و نهادهای فعال در سیستان و بلوچستان با سعه صدر همراه و همگام با طرح توسعه منطقه به یاری تمام دستگاههای فعال بشتابند و همچون گذشته پشتیبان توسعه منطقه باشند.

رییس شورای تامین سیستان و بلوچستان با تقدیر از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری و هیات دولت به توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توسعه سواحل مکران همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت نیز نهایت تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت منطقه بکار گرفته اما متاسفانه برخی اقدامها سبب بی اعتمادی مردم به نظام و سوء استفاده دشمنان می شود.

موهبتی از مسوولان دست اندرکار خواست همچون گذشته در روند پیشرفت خدمات شایسته نظام در این استان بیش از پیش همراهی و همکاری کنند و در ساخت فرودگاه بین المللی چابهار که نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت سواحل مکران خواهد داشت همراه و همگام با دولت حرکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار