نواختن زنگ شور عاطفه‌ها در خراسان شمالی

زنگ شور عاطفه‌ها با شعار همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در حاشیه آیین نواخته شدن زنگ شور عاطفه‌ها گفت : امسال با توجه به تقارن جشن عاطفه‌ها با ایام ماه محرم، برگزاری شورعاطفه‌ها از روز شنبه ۲۲ شهریور ماه تاجمعه ۱۱ مهرماه، پیش بینی شد که امروز زنگ این شور به صورت نمادین با حضور مسئولین استان نواخته شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان نیازمند کمبود وسایل آموزش از راه دور با شیوع ویروس کرونا است ادامه داد: کمیته امداد رویکرد جدید جشن عاطفه‌های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

الهی راد با بیان اینکه هم اکنون ۱۳ هزار دانش‌آموزنیازمند در استان شناسایی شده اند  افزود : تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران برای کمک به این افراد هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود : راه‌های مشارکت خیران#۰۵۸*۸۸۷۷* کد آسان پرداخت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ است که خیرین جهت مشارکت در شور عاطفه می‌توانند کمک‌های خود را از این طریق به دست نیازمندان برسانند.


انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.