۷ کشته و مصدوم در تصادف ۳ خودرو در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تصادف خودرو پراید و ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر جاده ساحلی زیر پل پنجم ۳ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، رخداد تصادف در مسیر جاده ساحلی زیر پل پنجم اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۳۳ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: برخورد خودرو پراید و ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ منجر به مصدوم شدن ۶ سرنشین و کشته شدن یک سرنشین دیگر شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات نجات ۴ سرنشین مرد و ۲ سرنشین زن را که دچار مصدومیت شده بودند از داخل خودرو‌ها خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.  

 قنبری تصریح کرد:  یکی از سرنشینان که یک مرد ۳۵ ساله بود در اثر جراحات ناشی از تصادف فوت شد و آتش نشانان با انتقال خودرو‌ها به حاشیه امن مسیر راه را برای خودرو‌های عبوری باز کرده و به ترافیک ایجاد شده در مسیر پایان دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار