اسکار آیزاک نقش «فرانسیس کاپولا» را بازی می‌کند

در فیلمی سینمایی به نام «فرانسیس و پدرخوانده»، اسکار آیزاک در نقش کاپولا و جیک جیلنهال در نقش تهیه کننده فیلم «پدرخوانده» نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، قرار است اسکار آیزاک نقش فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان معروف سینما را در یک اثر سینمایی بازی کند. جیک جیلنهال هم دیگر بازیگر این فیلم سینمایی خواهد بود که نقش رابرت اوانز رئیس سابق کمپانی پارامونت و تهیه کننده فیلم پدرخوانده را بازی می‌کند. داستان فیلم در مورد چگونگی ساختن اثر مشهور کاپولا یعنی پدرخوانده است.

بری لوینسون کارگردانی «فرانسیس و پدرخوانده» را بر عهده دارد که فیلمنامه آن به نوشته اندرو فاروت در لیست سیاه قرار داشت و حالا بعد از توسعه مجدد توسط لوینسون اجازه ساخت گرفته است.

این فیلم داستان جدال‌های بین کاپولا و اوانز را روایت می‌کند که بر سر مسائلی مثل انتخاب مارلون براندو و آل پاچینو برای نقش آفرینی در این فیلم‌ها به وجود آمده بود. کاپولا در آن زمان ۳۱ ساله بود.

کاپولا در مورد این پروژه می‌گوید: هر فیلمی که بری لوینسون در مورد هر چیزی بسازد شگفت آور و ارزشمند خواهد بود.

مدتی پیش بود که اعلام شد یک سریال ۱۰ قسمتی نیز در مورد حواشی «پدرخوانده» تولید خواهد شد. خود کاپولا هم اعلام کرده بود که روی تدوین جدید «پدرخوانده ۳» کار می‌کند.

اسکار آیزاک آخرین بار با بازی در آخرین قسمت سه گانه جنگ ستارگان به نا م «خیزش اسکای واکر» روی پرده نقره‌ای بوده است و فیلم سینمایی «تل ماسه» را نیز برای اکران دارد که ماه اکتبر منتشر خواهد شد. او قرار است در یک سریال از کمپانی HBO نیز نقش آفرینی کند.

آخرین فیلم سینمایی که جیلنهال در آن بازی کرده بود هم «مرد عنکبوتی:دور از خانه» نام داشت و همچنین به عنوان تهیه کننده فیلم تازه منتشر شده «شیطان تمام وقت» فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.