آزمون استخدامی تأمین اجتماعی کردستان برگزار می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی، از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این آزمون استخدامی ۱۵۰۰ نفر در سراسر کشور جذب می‌شوند، افزود: سهمیه استان کردستان در این آزمون استخدامی ۲۱ نفر اعلام شده است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از پنجشنبه، سوم مهرماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۲ مهرماه جاری ادامه دارد.

او بیان کرد: دفترچه ثبت‌نام منتشر شده و متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این دفترچه می‌توانند به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجه کنند.

سهراب‌نژاد با بیان اینکه شرکت در آزمون برای بانوان و آقایان محدودیتی ندارد، اعلام کرد: این آزمون در رشته‌های بهیاری، کمک پرستاری (بهدار)، متصدی خدمات دارویی، منشی پزشکی، انباردار، متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات عمومی، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس)، برگزار می‌شود.

او افزود: داشتن شرایط سنی حداقل ۱۸ سال تمام و حداکثر ۲۶ سال تمام، احتساب پایان خدمت و حداکثر سن از جمله شرایط عمومی آزمون استخدمانی سازمان تأمین اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی دوم آبان‌ماه در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود و دارندگان مدرک دیپلم و فوق دیپلم نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.