باید با متجاوزان به حقوق مردم برابر با حکم خداوند برخورد کرد

امام جمعه اصفهان گفت:باید با متجاوزان به حقوق مردم برابر با حکم خداوند برخورد کرد و جلوی کسانی که ابایی از قانونشکنی ندارند را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: باید با متجاوزان به حقوق مردم برابر با حکم خداوند برخورد کرد و جلوی کسانی که ابایی از قانونشکنی ندارند را گرفت.

او خواستار تشکیل شعبه‌های مخصوص رسیدگی به پرونده‌های ناهنجاری‌های اخلاقی در دادگاه‌ها شد و گفت: نگاه قضات هم باید در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.

جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح هم در این دیدار با بیان اینکه اراذل و اوباش برای مردم مشکلاتی به وجود آورده و باعث نگرانی خاطر آنان شدند، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، سررشته‌هایی از حمایت گروه‌های معاند و ضد انقلاب خارج نشین از این افراد به دست آمده است.

سردار سید مجید میراحمدی تجاوز و تعرض به حقوق مردم را خط قرمز نظام دانست و افزود: با تشکیل قرارگاهی برای مبارزه با اراذل و اوباش قضات خارج از نوبت به این نوع پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.