سرپرست امور کارکنان و رفاه نیروگاه رامین خبر داد:

برگزاری آزمون تغییر وضعیت کارکنان پیمانی در نیروگاه رامین اهواز/ ۱۶۲ نفر پذیرش می‌شوند

امیری با اشاره به برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی در نیروگاه رامین اهواز گفت: ۱۶۲ نفر پذیرش شدند و شرکتی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا امیری سرپرست امور کارکنان و رفاه نیروگاه رامین اهواز گفت: آزمون تغییر وضعیت اشتغال کارکنان این نیروگاه از پیمانکاری به شرکتی امروز با حضور نمایندگان شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و با رعایت اصول بهداشتی در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد.

او تعداد واجدین شرایط جهت شرکت در آزمون مذکور را ۳۸۴ نفر عنوان کرد و افزود: از تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، ۱۶۲ نفر پس از کسب امتیازات لازم قرارداد آن‌ها به شرکتی تغییر خواهد کرد.

امیری با بیان اینکه این آزمون با ۳۸۰ نفر حاضر و ۴ نفر غایب برگزار شد، اظهار داشت: همچنین ۶ نفر از کارکنان حاضر در آزمون دارای بیماری کرونا بودند که در اتاقی مجزا از سایر شرکت کنندگان و در حضور پرستاران بیمارستان و با رعایت الزامات بهداشتی به سوالات آزمون پاسخ دادند.

به گفته سرپرست امور کارکنان و رفاه نیروگاه رامین اهواز، مسئولیت اجرای این آزمون را مجتمع آموزش عالی صنعت آب و برق خوزستان بر عهده داشت و پس از برگزاری، اوراق آزمون صورتجلسه و به نمایندگان شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار