پشت پرده خودکشی پدر امیرحسین مرادی چیست؟

چندی پیش بود که خبر خودکشی پدر امیرحسین مرادی منتشر شد که همین موضوع دست معاندان را رو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمایت یا خیانت شمشیر دو لبه معاندان برای تحریک قربانیان و افکار عمومی و طناب پوسیده‌ای که معاندان یک سر آن را گرفته‌اند و با تحت فشار قرار دادن خانواده زندانیان سعی در رسیدن به مقاصد شوم خود دارند.

پس از موج‌سواری شبکه‌های معاند درباره متهمان و مجرمان مختلف این بار آن‌ها به سراغ خانواده این متهمان رفته اند و با تحت فشار قرار دادن آن‌ها نمایشی جدید به راه انداختند.

هفته پیش بود که خبر خودکشی پدر امیرحسین مرادی از متهمان حوادث آبان ماه که پیشتر به اعدام محکوم شده بود، اما با اعمال ماده ۴۹۷ حکم اعدام برای بار دیگر برای بررسی به دیوان عالی کشور رفته بود، از سوی همین رسانه‌های معاند منتشر شد.

خودکشی پدر امیرحسین مرادی خوراک جدیدی را برای رسانه‌های آن ور آبی ایجاد کرد، خوراکی که البته خودشان آن را تهیه کرده بودند و با اعمال فشار بسیار روحی و روانی برای این خانواده منجر به این شدند که دست آخر پدر امیرحسین به خودکشی وادار شود.

پس از انتشار خبر خودکشی این پدر رسانه‌های معاند موج سواری جدیدی را شروع کردند، البته این موج سواری دوامی نداشت و مادر امیرحسین پشت پرده فشار‌ها و علت خودکشی همسرش را اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


شبکه‌های آن ور آبی و معاندان خارج نشین که از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کنند، این بار در شکل و شمایلی جدید و با وارد کردن فشار روی خانواده مرادی و تماس‌های مکرر مبنی بر آن که فرزندشان به زودی و بدون برگزاری جلسه دادگاه به دار آویخته می‌شود، پدر را تحت فشار قرار دادند و منجر به آن شدند که این پدر نتواند غم فرزندش را تحمل کند و دست به خودکشی بزند.

مادر امیرحسین مرادی اعلام کرد که خانواده او در این مدت تحت فشار بسیاری بودند و تماس‌های مکرر از خارج کشور و تحت فشار قرار دادن این خانواده برای صحبت و تظلم خواهی منجر به مرگ پدر شد.

البته این اولین باری نیست که این به اصطلاح دلسوزان منجر به از دست رفتن جان فردی شده‌اند؛ نمونه خیانت آن‌ها را در پرونده نوید افکاری هم مشاهده کردیم و آن‌ها در این پرونده با فشار روانی بسیار منجر به این شدند خانواده مرحوم ترکمان به قصاص را به ورزند.

اقدامات ظالمانه و مرده خوری این شبکه‌های معاند که هیچ رنگ و بویی از حمایت ندارد، مدتهاست که نخ نما شده و از آن‌ها برای گرفتن جان افراد تحت سناریو‌های مختلف خود را به همگان نشان داده‌اند و این بار هم این داستان سرایی‌های بی پایه و اساس منجر به رو شدن دست آن‌ها شد و مشخص شد پشت پرده فوت پدر مرادی چه کسانی قرار داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار