طباطبایی: ما مسیر سختی را برای کسب سهمیه طی کردیم/ باید بسته‌های حمایتی به ورزش‌های المپیکی داده شود

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران درباره حواشی این رشته ورزشی و رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: ما برای کسب سهمیه المپیک هیچ کم و کاستی نداشتیم و تمامی بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های تیم ملی برگزار شد. هر آن چه که می‌خواستیم فراهم شد. من از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که ما را در این امر یاری کردند.

برای برگزاری اردو‌های تیم ملی باید ۸ برابر سال گذشته هزینه کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص مشکلات فدراسیون بسکتبال گفت: تنها دغدغه ما برگزاری اردو‌های تدارکاتی تیم ملی است. اگر بخواهیم اردو‌های سال گذشته را برگزار کنیم باید ۸ برابر سال گذشته هزینه کنیم و در حال حاضر فدراسیون بسکتبال توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارد.

او افزود: ما باید تیم خوبی را به المپیک اعزام کنیم. همانطور که می‌دانید بعد از انقلاب این دومین باری است که تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه المپیک کسب کرد.

ما می توانیم در جمع تیم ۸ برتر المپیک باشیم 

طباطبایی درباره تیم ملی بسکتبال نیز بیان کرد: ما تیم ملی بسیار آماده‌ای داریم و می‌توانیم در جمع ۸ تیم برتر المپیک قرار بگیریم و فقط به حمایت نیاز داریم تا بتوانیم نتیجه دلخواه خود را بگیریم. برنامه‌های تیم ملی بسکتبال ایران از آذر ماه آغاز خواهد شد، ما در آذر ماه مسابقات کاپ آسیا را داریم و دو رویداد هم در بهمن ماه خواهیم داشت.

او تصریح کرد: کار فدراسیون بسکتبال برای امسال شروع شده است و از دو هفته آینده اردو‌های تیم ملی ما آغاز خواهد شد و این نیازمند این است نگاه ویژه‌ای به این رشته ورزشی داشته باشیم.

ما در مسیر سختی سهمیه المپیک را کسب کردیم

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی ایران عنوان کرد: ما در مسیر سختی سهمیه المپیک را کسب کردیم چرا که در گذشته کسب سهمیه از طریق مسابقات قاره‌ای بود، اما از سال ۲۰۱۸ به بعد کسب سهمیه از طریق مسابقات جهانی میسر بود. ما یک مسیر بسیار سخت و چالش بر انگیزی داشتیم و نکته جالب توجه این است که تمام کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران همه ایرانی هستند و کسب این سهمیه بین کشور‌های صاحب نام بسکتبال کار بسیار سختی بود.

طباطبایی خاطر نشان کرد: تجهیزات سخت‌افزاری و نرم افزاری ما با هم همخوانی ندارند. از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در سطح پایینی قرار داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار