مدیر گروه کارگروه خصوصی گردشگری و طبیعت گردی کوچ از رونمایی جاذبه‌های گردشگری و طبیعت گردی خوزستان با هدف معرفی هرچه بیشتر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود پشم فروش مدیر کارگروه خصوصی گردشگری و طبیعت گردی کوچ گفت: پایگاه اینترنتی تولید محتوای گردشگری کوچ با هدف معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری و طبیعت گردی خوزستان رونمایی شد.

او در حاشیه آیین بهره برداری از رونمایی پایگاه اینترنتی تولید محتوای گردشگری کوچ که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، افزود: این کارگروه فعالیت خود را طی ۳ سال گذشته در قالب گردشگری و تولید محتوا در استان و با رسالت خوزستان شناسی شروع کرده است.

 پشم‌فروش بیان داشت:تاکنون بیش از ۷۰ مکان گردشگری منحصر به فرد شناسایی و در قالب اجرا‌های متفاوت در حوزه گردشگری تصویر برداری شده که بخشی از آن‌ها منتشر شده و بخش دیگری در دست تدوین و یا فیلم‌برداری هستند.

مدیر کارگروه خصوصی گردشگری و طبیعت گردی کوچ تصریح کرد: در شرایطی که استان خوزستان با چالش کرونا روبه‌رو است، تعداد ۱۱ اثر گردشگری تحت عنوان تولید محتوا در استان فیلم‌برداری شده است، به همین منظور پنجشنبه از جشن برداشت برنج تولید محتوا صورت می‌گیرد تا علاقه‌مندان به حوزه گردشگری از نزدیک با جاذبه‌های استان بیش از پیش آشنا شوند.

جاذبه‌های گردشگری طبیعی، آبی، تاریخی، دفاع مقدس، صنعتی و بوم‌گردی استان به صورت ویدئو در سایت http://kooch-group.ir برای علاقه‌مندان به این حوزه قابل نمایش است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: گردشگری ، طبیعت گردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.