راهنمای جامع خرید تخت خواب ، مبل راحتی و میز ناهار خوری بصورت اینترنتی

تخت خواب دو نفره امروزه به مهمترین لوازم اتاق خواب های ما تبدیل شده است  تا جایی که از عمده ترین لوازم برای جهیزیه عروس است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تخت خواب دو نفره امروزه به مهمترین لوازم اتاق خواب های ما تبدیل شده ست  تا جایی که از عمده ترین لوازم برای جهیزیه عروس است. اما برای خرید تخت خواب دو نفره باید بدانید که چه مواردی را مورد بررسی قرار دهید و اینکه سرویس خواب کامل شامل چه لوازاست تا بتوانید یک اتاق خواب زیبا و کامل را همراه با لوازمی که نیاز دارید و می تواند برای رفاه حال شما عالی باشد، داشته باشید. ارتفاع و ابعاد تخت خواب همیشه از عمده ترین مواردی هستند که افراد بر روی آن حساسیت خاصی دارند و نیاز است که به صورت استاندارد و مناسب باشد تا برای ما مشکلاتی را ایجاد نکند.

میز ناهار خوری چوبی نیز که از گذشته در خانه های ما وجود داشته یک نوع اصالت خاصی دارد که می تواند برای ما دوست داشتنی باشد. همچنین برای تکمیل نمودن دکوراسیون ایده خوبی خواهد بود با توجه به اینکه دکوراسیون ما از نوع کلاسیک باشد. حتی می توانید رنگ چوب میز را با سایر لوازم ست نماید تا خانه ای زیبا و یکدست داشته باشید اما برای این کار نیاز است که اطلاعاتی در مورد خرید میز داشته باشید که در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مبل ها امروزه به یکی از ضروری ترین لوازم منزل ما تبدیل شده اند. اما مبلی که بیشترین استفاده و طرفدار را دارد مبلمان راحتی است. این سبک از مبل بسیار دوس داشتنی است زیرا می توان در هر جایی از خانه آن را قرار داد و مهمتر اینکه هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ ندارید زیرا با گستره و طیف وسیعی از مبلمان رو  به رو هستید. می توانید برای روکش مبل تنها به پارچه های معمولی بسنده نکنید و از چرم و جیر و غیره کمک بگیرید تا بتوانید آن را با دکوراسیونی که دارید تطبیق دهید و خانه ای زیبا و عالی داشته باشید.

راهنمای جامع خرید تخت خواب ، مبل راحتی و میز ناهار خوری بصورت اینترنتی

تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره از لوازم مهم برای اتاق خواب است. انتخاب تخت خواب دو نفره می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.  اولیه ترین موضوع این است که چه میزان فضایی برای تخت خواب دارید تا بتوانید طبق آن سایز تخت را انتخاب نمایید. پس از آن میزان بودجه ای که برای خرید تخت خواب دارید موضوع بعدی است به طور مثال تخت خواب جک دار بسیار گران قیمت تر از یک تخت خواب چوبی معمولی است.

اجزا تشکیل دهنده سرویس تخت خواب دو نفره

  1. تخت
  2. پاتختی
  3. میز توالت
  4. آینه
  5. کمد
  6. پاف

اندازه استاندارد تخت در تخت خواب دو نفره

اندازه تخت خواب دو نفره به صورت استاندارد 135 تا 150 سانتی متر عرض است و به طور معمول طول تخت خواب حدود 180 سانتی متر تا 200 است. ارتفاع تخت خواب دو نفره به صورت استاندارد بین ۳۵ تا ۴۰ سانت است که بهترین ارتفاع برای سلامت بدن است زیرا به لگن و پاها هیچ فشاری وارد نمی شود. اما اگر تمایل دارید ارتفاع بلند تر باشد می توانید ارتفاع دلخواه خود را سفارش دهید.

نکات خرید تخت خواب دو نفره

  • برای انتخاب تشک تخت خواب باید ابتدا با تشک و خوشخواب ها آشنا شوید و سپس محصول مناسب را انتخاب نمایید. ضد آب بودن، ضد حریق بودن و ضد نفوذ حشرات بودن پارچه های تشک از جمله مواردی هستند که بسیار مهم است خصوصا برای تخت خواب های هتل ها.
  • تشک های فنری برای افرادی با سن پایین و وزن کم مناسب است مثلا کودکان، پس برای تخت خواب دو نفره چندان خوب نیست.
  • تشک های طبی و فنری که تشکی خوب برای افراد در وزن های مختلف و همه سنین است.
  • تشک های طبی فنردار نیستند و خاصیت طبی دارند.راهنمای جامع خرید تخت خواب ، مبل راحتی و میز ناهار خوری بصورت اینترنتی

میز ناهارخوری چوبی

میز ناهار خوری از جمله لوازم بسیار مهم در دکوراسیون خانه است که می توان در پذیرایی، آشپزخانه و یا اتاق ناهارخوری آن را قرار داد. علاوه بر استفاده برای غذا خوردن استفاده های دیگری مانند میز تحریر و یا میز دورهمی های خانوادگی است. برای اینکه بتوانید یک میز مطابق با خواسته های خود داشته باشید باید بدانید که دکوراسیون کلی خانه شما چیست. به طور مثال میز چوبی برای دکوراسیون مدرن مناسب نیست اما برای دکوراسیون کلاسیک می تواند یک ایده عالی و زیبا و متناسب با خانه باشد.

میز چوبی

میز ناهار خوری چوبی با توجه به اینکه از جنس چوب است پس دارای اصالت است. در دکوراسیون کلاسیک میز ناهار خوری سنگین و بزرگ است و معمولا در اشکال بیضی هستند که بر روی آن منبت کاری هایی با دست انجام شده و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت میز شده است.اما در میز ناهارخوری چوبی معمولی اشکال مختلفی برای میز وجود دارد از جمله دایره و مربع و مستطیل.

جنس چوب آن خالص و مرغوب نیست مانند میز کلاسیک سنگین و در عین حال ظریف کاری شده نیست. اگر از چوب ام دی اف باشد در هر دکوراسیونی جایگاه خود را پیدا می کند. اما به طور معمول رنگ قهوه ای روشن و تیره مورد استقبال است. البته در دکوراسیون های مدرن و فانتزی رنگ سفید ارجحیت دارد.

نکاتی در  خرید میز ناهار خوری چوبی

  • هنگام خرید دقت نماید که پایه های میز با چسب به یکدیگر متصل نشده باشند زیرا این کار از کیفیت دوام میز می کاهد و به مرور زمان خواهید دید که استحکام خود را از دست می دهد. بهتر است با بست های فلزی و میخ این اتصال انجام شده باشد.
  • از صندلی های میز ناهار خوری چوبی با توجه به اینکه زیبا و خاص هستند می توان در همه جا استفاده نمود حتی در کنار مبلمان زمانی که میهمان دارید و این موضوع در واقع می تواند یک مزیت برای میز چوبی باشد که سایر میزهای ناهار خوری آن را دارا نمی باشند.
  • بهتر است در قسمت پایه های میز و صندلی یک قسمت مخصوص برای جای پا در نظر گرفته شده باشد تا بتوان راحت تر بر روی میز نشست و این موضوع باعث احساس راحتی بیشتر برای افراد می شود.
  • اگر فضای چندانی برای قرار دادن میز ندارید می توانید در آشپزخانه از میزهای تاشو استفاده نمایید و یا حتی میزهای دیواری که در داخل دیوار جمع می شوند و در حالت بسته، مانند یک درب کمد به نظر می رسند.
  • اگر خواهان سبک روستیک هستید می توانید از میزهایی که طرح چوب طبیعی دارند استفاده نمایید اما باید بدانید که این میزها هم سنگین هستند به دلیل استفاده از چوب طبیعی در ساخت آن ها و هم اینکه بسیار گران قیمت نسبت به سایر مدل.
    راهنمای جامع خرید تخت خواب ، مبل راحتی و میز ناهار خوری بصورت اینترنتی

مبلمان راحتی

مبلمان راحتی به عنوان یک قسمت از لوازم ضروری خانه و تکمیل کننده دکوراسیون می باشند. شکل ها و طرح های متنوعی دارند اما به طور کل یک ویژگی دارند که آن راحت بودن این مبل ها است. از این سبک از مبلمان در هر نوع دکوراسیون و در هر قسمت از خانه می توان استفاده نمود. تنها کافیست مدل و طرح آن را مطابق با دکوراسیون و نزدیک آن ها انتخاب نمایید.

سایز و اندازه مبلمان

از مهمترین و اولیه ترین نکات برای خرید مبل راحتی این است که شما ابتدا فضایی که قرار است مبل در آن جا قرار گیرد را بشناسید و بدانید دقیقا چه میزان فضایی در اختیار دارید. به طور مثال اگر منزل شما کوچک است به هیچ وجه سراغ مبل های بسیار بزرگ نروید زیرا فضای بسیار بزرگی را در بر می گیرد. در مقابل می توانید از مبل های کوچک و حتی تخت خواب شو استفاده نمایید تا از کمترین فضا بتوانید بیشتر استفاده را ببرید.

فوم ها در مبلمان

از دیگر مواردی که در خرید مبلمان راحتی باید به آن دقت نمود متریال ست که داخل مبل قرار می گیرد. معمولا امروزه این کار با فوم سرد و یا گرم صورت می گیرد و البته هستند دسته ای که با اسفنج این کار را انجام می دهند. کیفیت فوم سرد به کار رفته در مبل بسیار بهتر از فوم گرم است. اما فوم گرم چندان کیفیت و مقاومتی ندارد و حتی ممکن است با سه ماه استفاده قابلیت خود را از دست بدهد و افت نماید.

در هنگام خرید اگر می خواهید فوم سرد را از فوم گرم تشخیص دهید می توانید به آن فشار وارد نمایید اگر فوم خیلی سریع به حالت اولیه بازگشت فوم سرد است و اگر فرو رفته باقی ماند و طول کشید به حالت اولیه بازگردد فوم گرم است. زیرا فوم گرم در زمانی که بر روی آن می نشینید کاملا فرم بدن را به خود می گیرد. اگر مبل با اسفنج پر شده باشد دقت نمایید که حتما از اسفنج 30 تا 35 کیلویی در آن استفاده شده باشد. این اسفنج ها معمولا سفت هستند و مزیتی که دارند این است که قابل شستشو هستند و با گذشت چند ماه شکل خود را از دست نمی دهند.

تلفن فروش:

021 22253925

تلفن پشتیبانی :

0930 230 8484

وب سایت :

iranmiz.com

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار