فدراسیون مهم روز‌های کرونایی در انتظار رئیس

فدراسیون پزشکی ورزشی که یکی از نهاد‌های مهم ورزشی خصوصا در ایام کرونایی است، از قبل از سال ۹۹ تا امروز با حضور سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا چالش‌های زیادی را برای جامعه ورزش به وجود آورده است. یکی از چالش‌ها، ایجاد محدودیت‌هایی برای برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها است.

حضور سرپرست‌ در فدراسیون های ورزشی به دلیل موقتی بودن، امکان اتخاذ تصمیم‌های بلند مدت را کاهش داده و در نتیجه اکثر مواقع فدراسیون‌ها با تصمیمات مقطعی و کوتاه مدت مسیر خود را طی می کنند.این موضوع باعث آسیب و هزینه بر است. داشتن برنامه‌های بلند مدت و نقشه راه، یک باید برای نهاد‌های ورزشی است که با حضور ریاست محقق می‌شود.

البته به نظر می‌رسد تنها شیوع کرونا در به تاخیر افتادن مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی دخیل نبوده و مسائل دیگری نیز در این موضوع دخیل بوده اند. با توجه به اینکه زمان پایان شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست، لازم است برای برگزاری چنین مجامعی با در نظر گرفتن شرایط فعلی چاره اندیشی شود.

فدراسیون پزشکی ورزشی متولی برگزاری ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. این فدراسیون از مهمترین نهاد‌های ورزشی در ایام کرونایی است که با حضور سرپرست اداره می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار