تصاویری جالب از لحظه در آغوش کشیدن حیوانات!

عکاس حیات وحش تصاویری جالب از لحظه در آغوش کشیدن حیوانات تهیه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم نکته‌های اخلاقی زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم.

مثلا اگر در دنیای امروز ما انسان‌ها توجه و کمک به همنوع کمرنگ شده، اما گاهی در دنیای حیوانات دو حیوان از دو گونه مختلف را می‌بینیم که زندگی مسالمت آمیز با هم دارند یا در هنگام خطر به هم کمک کرده و همدیگر را نجات می‌دهند.


بیشتر بخوانید


بدون شک حیوانات نیز مانند انسان، زبان مخصوص به خود را دارند. اگر انسان قادر به درک زبان حیوانات نیست این بدان نیست که حیوانات دارای زبان نیستند بلکه آن‌ها با شیوه و روش خود پیام مورد دلخواه خود را به یکدیگر منتقل می‌کنند. البته در میان برخی از رفتار‌های حیوانات دقیقا شبیه به انسان است. مثلا اگر انسان، عزیزانش را در آغوش گرفته و بغل می‌کند چنین رفتاری در حیوانات نیز دیده می‌شود.

تصاویری جالب از لحظه درآغوش کشیدن یکدیگر حیوانات!

به تازگی یک عکاس علاقمند به حیات وحش تصاویری جالب از یکی از پارک‌های ملی آفریقای جنوبی تهیه کرده است که صحت این ادعا را ثابت می‌کند. «میشل وَندِر والت» ۴۵ ساله این تصاویر جالب را از پارک ملی چوب در «بوتسوانا» آفریقای جنوبی تهیه کرده است.

تصاویری جالب از لحظه درآغوش کشیدن یکدیگر حیوانات!

یکی از تصاویر دو سنجاب را نشان می‌دهد که همدیگر را در آغوش کشیده اند. تصویر بعدی دو بچه عنتر دم کوتاه را نشان می‌دهد که همدیگر را در آغوش کشیده اند. در تصویر آخر یک «دم عصایی» (نوعی خدنگ) در حالی که به نظر می‌رسد به سمت دوربین لبخند بر لب دارد و دوست خود را در آغوش گرفته دیده می‌شود.

تصاویری جالب از لحظه درآغوش کشیدن یکدیگر حیوانات!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
ممنوم عالی بود ،،کاش مسلمانهای جهان هم باهم مثل این جانوران باهم علاقه زیاد داشتند یکدیگررا ازارنمیدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
من عاشق حیوانات هستم و هرکاری واسشون میکنم واقعا حیوانات با معرفت تر و مهربون تر و با احساس تر از آدمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تعدادعکسهاکم بود ولی بازهم ممنون زیبا بود