عنوان ترسناک Munduan برای کنسول های نسل آینده عرضه می‌ شود

شرکت Developer Hidden Fields اعلام کرد که قصد دارد بازی فوق‌ العاده ترسناک خود را برای کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Mundaun یک بازی ترسناک جدید با سیستم ایجاد ترس فوق‌العاده خلاقانه است که قرار شده برای کنسول‌های نسل آینده عرضه شود. شرکت Developer Hidden Fields از سال ۲۰۱۵ تا کنون روی ساخت عنوان نوآورانه‌ Mundaun فعالیت داشته و اکنون خبر ساخت آن را جهانی کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید که این عنوان جذاب قرار است در فصل اول سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی راه پیدا کند. طبق اطلاعات منتشر شده ماجرای بازی در کو‌ه‌های آلپ سوئیس جریان دارد. داستان بازی بر اساس تجربه شخصی طراح بازی یعنی مایکل زیگلر نوشته شده است.

وی سعی داشته خاطرات سفر خود به کوه‌های آلپ در سوئیس را به شکلی ترسناک پیاده‌سازی کند و فضایی جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. برای طبیعی‌تر شدن حس بازی، شرکت سازنده تصمیم گرفته برخی از دیالوگ‌های عنوان خود را به زبان رومانشی پیاده‌سازی کند. این زبان مخصوص یک قسمت خاص از کوه‌های آلپ سوئیس است که تا سال ۲۰۱۷ تنها ۴۴ هزار نفر قادر به فهمیدن آن بودند.

تلاش Developer Hidden Fields برای افزایش کیفیت Munduan


بیشتر بخوانید


تلاش Developer Hidden Fields برای افزایش کیفیت Munduan

تیم سازنده این بازی برای افزایش اعتبار و ارزش اثر خود اقدامات جالبی را صورت داده؛ برای مثال طراحان این مجموعه ساختار خانه درون بازی را از محل اقامت اصلی مایکل زیگلر در دوران سفر خود کپی‌برداری کرده‌اند. طبق اظهارات سازندگان بازی، کاربران طی تجربه این عنوان قادر به استفاده از یک دفترچه خاطرات هستند که به آن‌ها کمک می‌کند مشکلات و پازل‌ها را حل کنند.

این بازی مخلوطی از دنیای حقیقی و ماورالطبیعه است که حل کردن معماها در آن امری ضروری به حساب می‌آید. عنوان Mundaun شامل مبارزات سنگین و خونین نمی‌شود، در نتیجه کاربران باید برای نجات پیدا کردن از دست دشمنان آن‌ها را گول بزنند و از دستشان فرار کنند.

بازی مورد انتظار Mundaun قرار است برای کنسول‌های Play Station 4، Xbox One، Play Station 5، Xbox Series X، Nintendo Switch و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود. گفتنی است؛ همچنان اطلاعات دقیقی از تفاوت‌های موجود در نسخه‌های این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف مشخص نشده و اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار