پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق، ادعای کارگران آبفای دزفول/ مسئولان چه می‌گویند؟

خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق کارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول شایعه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خبری در فضای مجازی مبنی بر پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق کارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول دست به دست می‌شود که این خبر از پایه و اساس شایعه است و صحت ندارد.

مصطفی اسماعیل سالم مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول به خبرنگار ما گفت: حدود یک ماه پیش آبفای شهری و روستایی ادغام شدند، اما حقوق و مطالبات کارگران بخش روستایی این اداره به طور منظم پرداخت شده است و حقوق معوقه ندارند.

او افزود: پیش از اینکه آبفا شهری و روستایی ادغام شوند، کارگران بخش روستایی ۳ الی ۴ ماه حقوق مربوط به ابتدای امسال را دریافت نکرده اند، آبفای دزفول، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولان مربوطه پیگیر مشکلات آنها از طریق آبفای استان خوزستان هستند و با توجه به اینکه این موضوع مربوط به ماه‌های قبل است و از سوی مسئولان استانی و کشوری باید رفع شود، در صورت تامین اعتبار می‌توان مطالبات آنها را پرداخت کرد، ضمن اینکه امروز حقوق شهریورماه آنها پرداخت می‌شود.

به گفته اسماعیل سالم، کارکنان بخش روستایی پیش از ادغام با آب و فاضلاب شهری در سه بخش نیروهای رسمی، نیروی طرحی و نیروی آبدار فعالیت می کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.