سرپرست فدراسیون فوتبال خبر داد؛

احتمال استفاده از کمک داور ویدیوئی در مسابقات لیگ برتر

بهاروند گفت: فیفا باید استفاده از کمک داور ویدیوئی را در ایران تایید کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال  ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال خراسان شمالی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، برگزاری مسابقات داخلی و خارجی را وظیفه هیئت‌های فوتبال استان‌ها دانست وگفت: صدور مجوز و نظارت بر کلاس‌های فوتبال به همراه توسعه داوری و برگزاری کلاس‌های آن از دیگر وظایف هیئت‌های استان است.

سرپرست فدراسیون فوتبال با تأکید بر لزوم تفویض اختیار ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی به هیأت فوتبال تصریح کرد: برخی استان‌ها از نظر اقتصادی ضعیف‌تر از خراسان شمالی هستند، اما در عرصه تیم داری وارد شده‌اند لذا خراسان شمالی باید در این عرصه فوتبال جایگاه بهتری داشته باشد.

او برگزاری و عدم تعطیلی لیگ را عامل صعود تیم پرسپولیس به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا دانست و افزود: پرسپولیس عصاره لیگ فوتبال ایران بود که توانست در غرب آسیا کاملاً موفق شود.

بهاروند فوتبال را از جمله سرگرمی‌های مهم مردم در منازل طی ایام شیوع کرونا برشمرد و ادامه داد: امسال نیز همه لیگ‌ها برگزار و این اتفاق در استان‌ها باید اجرایی شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در انتها به استفاده از داور الکترونیکی در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: اگر استفاده از داور الکترونیکی در ایران به تأیید فیفا برسد، در یک سوم مسابقات این تکنولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.