اینستاگرام امکان خرید از بخش Reels را وارد فاز آزمایشی کرد

شرکت فیس‌بوک اعلام کرد از اواخر امسال امکان خرید از Reels و IGTV برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام در ماه آگوست بخش Reels که رقیب تیک‌تاک است را به طور گسترده‌ راه اندازی کرد و از قبل به دنبال کسب درآمد از این قالب بود. قابلیت Reels پیش‌تر در هند و برزیل در دسترس بود و اکنون به صورت جهانی عرضه و به مناسبت تولد ۱۰ سالگی اینستاگرام به همراه ویژگی‌های جدید دیگری به کاربران معرفی شد که با بروزرسانی اینستاگرام قابل دسترسی است. این ویژگی به کاربران امکان ساخت ویدئوهای کوتاه را می‌دهد. این شرکت امروز اعلام کرد که اواخر امسال آزمایش خرید در Reels را شروع می‌کند و همچنین ساخت فیلم‌های قابل خرید IGTV از امروز در دسترس کاربران قرار دارد.

فیلم‌های IGTV از طریق Instagram Shop، یک صفحه اختصاصی برای خرید در داخل برنامه، نیز در دسترس خواهد بود. بینندگان  می‌توانند روی یک ویدیوی IGTV ضربه بزنند و موارد مورد علاقه خود را از طریق پرداخت Instagram یا وب سایت فروشنده خریداری کنند.

آزمایش خرید از Reels در اینستاگرام

این موضوع که اینستاگرام سعی می‌کند از طریق قابلیت Reels کاربران را ترقیب به انجام خرید کند تعجب آور نیست، اما این قابلیت کمی زودتر از جدول زمانی اینستاگرام عرضه شد. فیس بوک تجارت را طی چند سال گذشته در اولویت قرار داده و این قابلیت می‌تواند منجر به افزایش معاملات آنلاین فیسبوک شود.گفتنی است تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز نیازی به پرداخت هزینه برای آگهی تبلیغاتی نیست.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت فیس بوک مارک زاکربرگ در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که انتظار دارد تجارت و پرداخت آینده شرکت باشد و با توجه به قابلیت خریدهای متوالی، به نظر می‌رسد که او این قول را عملی می‌کند. گفتنی است؛ هدف فیس‌بوک در کنار درآمدزایی از این قابلیت رقابت با تیک‌تاک بوده و امیدوار است این هدف باعث کمرنگ شدن حضور تیک‌تاک در بین کاربران فضای مجازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
همین طوری کلی اسیب اجتماعی روانی به مردم وارد کرده وای به حال اینده