مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد؛

تله‌سیژ قم در ایستگاه پایانی افتتاح

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتمام پروژه تله سیژ بوستان علوی قم و بهره‌برداری آن تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام جوادیان ،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در رابطه با پروژه تله‌سیژ قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که از اسفند سال ۹۴ شروع کردیم تله سیژ بوستان علوی قم بود، چون ما این تجربه را در شهر اصفهان هم داشتیم ، به یکی از پروژه‌های بسیار مفرح و پراستقبال مردمی تبدیل شد.

او با اشاره به این که در سال ۹۵ نسبت به خرید تجهیزات از مهم‌ترین و بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات تله سیژ در جهان اقدام شد، افزود: تجهیزات وارد شدند و حدود یک سال و نیم طول کشید و این تجهیزات داخل گمرک سلفچگان ماند و به خاطر برخی مشکلات ترخیص نشد و نهایتا با عنایت دستگاه قضا این تجهیزات آزاد و بلافاصله عملیات نصب آغاز شد.

جوادیان تصریح کرد: در حال حاضر تله سیژ آماده است، در بوستان علوی هم مشخص است که کابل کشی انجام شده و صندلی‌ها نصب شده است، اما برای این که مجوز بهره برداری از اداره استاندارد بگیریم باید یک سری آزمایشات و مراحل را طی کنیم.

او با اشاره به برخی از این آزمایشات، تاکید کرد: برای مثال خط باید سه هفته به صورت خشک و با کیسه شن کار بکند تا به تایید متخصصان شرکت استاندارد برسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به این که این پروژه از سوی شرکت عمران معصومیه که از شرکت‌های وابسته به شهرداری است به صورت کامل انجام شده  است ،بیان کرد: پروژه تله سیژ تقریبا به اتمام رسیده است و بلافاصله بعد از اخذ مجوز بهره‌برداری و مسافرگیری اقدام به افتتاح اصلی خواهیم کرد.

جوادیان با اشاره به منظره بسیار زیبا پروژه تله‌سیژ، تاکید کرد: حرکت بر روی بوستان علوی و مشاهده مناظر زیبای اطراف آن بسیار مفرح خواهد بود که بعد از اخذ مجوز بهره‌برداری که احتمالا کمتر از یک ماه دیگر به طول خواهد انجامید تقدیم شهروندان قمی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار