در آستانه اربعین؛

مسافران برای حضور در مزار حاج قاسم، راهی کرمان نشوند

فرمانده انتظامی کرمان گفت: بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از ورود مسافران و کاروان‌های ورودی به کرمان جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: امسال بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و برای کاهش زمینه‌های شیوع بیشتر این ویروس از ورود مسافران و کاروان‌های  ورودی به استان کرمان جلوگیری می‌شود.

او افزود: در این رابطه طرح پایش ورود وسائط نقلیه دارای پلاک غیربومی و عمدتا اتوبوس‌ها و کاروان‌های ورودی به استان در مناطق مختلف در دست اجرا است که در این رابطه از هموطنان می‌خواهیم در ایام اربعین به منظور کاهش زمینه‌های شیوع بیشتر ویروس کرونا از سفر خودداری کنند.

سردار ناظری بیشترین محدودیت‌های ورود وسائط نقلیه غیربومی در حوزه شهرستان کرمان اعمال می شود و بیان کرد: بنا به این، محدودیت‌ها از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است. 

او تصریح کرد: تا پایان هفته جاری از ورود و تردد وسائط نقلیه پلاک غیربومی به گلزار شهدای شهر کرمان جلوگیری خواهد شد و بهتر است بعد از آن نیز هموطنان برای زیارت مزار مطهر سردار دل‌ها از مسافرت‌های دسته جمعی و کاروانی خودداری کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار