مددی: امیدوارم در این مدت کم بتوانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم/ مذاکره ما با محمود فکری کاملا اخلاق مدارانه بود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد و امیدوارم در این مدت کم بتوانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: برای خدمت به تیم استقلال تمام توانم را به کار خواهم گرفت چون هواداران در این مدت خیلی اذیت شده اند.امیدوارم با دعای خیرهوادران در این مدت کم، کار‌های بزرگ انجام دهیم.

او افزود: فکری به خانه خودش بازگشته است. او ۱۳ سال در استقلال حضور داشته و انسان خوش اخلاقی است. درباره قرارداد با فکری کارشناسان می‌توانند نظر دهند ما اخلاق حرفه ای را رعایت کرده ایم. به هیچ عنوان تا زمانی که فکری با نساجی فسخ کرد ما با او وارد مذاکره نشدیم و پس از استعفای فکری با او مذاکره کردیم و طی ۲ جلسه توافق کلی را انجام دادیم. در خصوص جذب فکری حرفه‌ای عمل کردیم و روند عقد قرارداد استاندارد انجام شده است.

ضرب‌العجل ما تا فردا ظهر است

سرپرست استقلال درخصوص بدهی‌های این باشگاه، بیان کرد: ضرب‌العجل ما تا فردا ظهر است. خدمت هواداران استقلال بزرگ باید بگویم که با فعالیت‌های شبانه روزی در هفته گذشته تمام امور مربوط به مجوز حرفه‌ای صورت گرفته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. هواداران باید بدانند که چه کار بزرگی در این مدت صورت گرفته است. در زمان سعادتمند تعللی در این خصوص انجام شده بود، اما بهتر است که به آینده نگاه کنیم. توقع ما از برخی عزیزان بیشتر بود، اما ما را اذیت کردند. در این شرایط سخت انتظار داشتم برخی بیشتر با ما همکاری کنند. بسیاری از دوستان هم شرایط را درک کردند. تمام موارد ختم به خیر شد.

او ادامه داد: از روز شنبه (۱۲ مهر ماه) هیچ مدرکی در سامانه بارگذاری نشده بود. کمیته‌ای تشکیل شد و از صبح تا شب معاونت‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دادند. همکاری نزدیکی با سازمان لیگ صورت گرفت و بیش از ۱۰۰ فرم و مدرک آماده‌سازی و در سامانه مدنظر ثبت شد. خدا را شکر در مهلتی که به ما داده شده، توانستیم اقدامات کافی را انجام دهیم. از سهیل مهدی و همکارانش تشکر می‌کنم که بازوی مشورتی ما در این مسیر بودند.

تمام تلاشکان را می کنیم تا مطالبات دیاباته را پرداخت کنیم

سرپرست باشگاه استقلال درمورد آخرین شرایط بازیکنان این تیم از جمله شیخ دیاباته، گفت: دیاباته ۱۰ روز به باشگاه فرصت داده تا مطالباتش را دریافت کند. تا ۱۴ اکتبر فرصت داریم که بدهی‌ها را پرداخت کنیم. تمام تلاش من و هیئت مدیره  این است که با برنامه‌ریزی پیش برویم و تامین منابع کنیم. اگر دوستان به تعهدات خود عمل کنند، در فرصت باقی مانده این بدهی را می‌توانیم پرداخت کنیم. از هواداران خواهش می‌کنم دعا کنند تا در این مسیر دشوار به موفقیت برسیم، چون زمان کمی داریم. حتما دعا کارگشا است. تامین و انتقال منابع مالی بسیار مهم است. درخصوص انتقال بعید می‌دانم مشکل خاصی داشته باشیم و اگر تامین منابع مالی به موقع انجام شود به هدف خود می‌رسیم.

اگر طبق برنامه پیش برویم میلیچ در استقلال ماندنی است

او درباره وضعیت هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال گفت: در خصوص میلیچ، او در تاریخ ۸ مهر به ما نامه زد و ۱۵ روز مهلت به ما داد. وضعیت او هم مثل دیاباته است. اگر طبق برنامه پیش برویم، انشاالله در تیم می‌ماند.

مددی در خصوص آخرین وضعیت مهید قایدی و علی کریمی بیان کرد: قایدی با ما قرارداد دارد و مشکلی وجود ندارد. موضوع ترانسفر او در هیئت مدیره مطرح شد، ولی به جمع بندی نرسیدیم. ما باید به فصل آتی هم نگاه کنیم. علی کریمی در اردوی تیم ملی است. با مدیربرنامه او صحبت کردم. خواهان ماندن او هستیم و خیلی امیدوارم که بتوانیم با او توافق کنیم. او گفته اگر خارج نرود، اولویتش استقلال است. ما دغدغه‌های او را درک می‌کنیم و امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد.

تا وقتی از قانونی بودن فسخ قرارداد واسعی مطمئن نشوم با او وارد مذاکره نمی شوم

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین روند مذاکرات آبی ها با سعید واسعی تصریح کرد: درباره واسعی باید بگویم، مدیران پیکان به من گفتند فسخ او مشکل دارد. تا من در خصوص فسخ او مطمئن نشوم، با او وارد مذاکره نمی‌شوم. ما در گذشته با پیکان مذاکراتی داشتیم، اما این اقدام با پیشنهادات سنگین چند باشگاه دیگر همراه شد. همه می‌دانند واسعی یک استقلالی دو آتیشه است، اما باید راهکار‌های قانونی را طی کنیم. اگر پیکان با ما راه بیاید، به هواداران قول می‌دهیم که او را جذب کنیم.

برای پرداخت مطالبات شفر تدابیر لازم انجام شده تا بتوانیم پنجره را باز کنیم

او درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: پنجره استقلال به دلیل طلب شفر بسته بود. تعلل در پرداخت پول او به اضافه شدن طلب پاختاکور و جپارف منجر شده است. در این خصوص ما مطالباتی در AFC داریم که کفاف طلب پاختاکور و جپارف را می‌دهد. من طی نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستم این انتقال را انجام دهد. پیگیر این موضوع هستیم تا این ۲ بدهی پرداخت شوند. برای شفر هم تدابیر لازم انجام شده تا بتوانیم پنجره را باز کنیم. بالغ بر ۳ میلیون دلار باید به طلبکاران خارجی بدهیم. باید تلاش و به آینده نگاه کنیم. با عشق به مردم، تیم مدیریتی استقلال می‌خواهد موانع را بردارد و استقلال را به جایگاه واقعی خود برساند. نیاز استقلال کلید واژه اتحاد و وحدت است.

او در رابطه با قرارداد رشید مظاهری خاطر نشان کرد: باشگاه تراکتور مدعی است فسخ قرارداد مظاهری قانونی نبوده است. موضوع با پیگیری معاونت حقوقی در کمیته تعیین وضعیت مطرح شده و امیدواریم رای به سود ما صادر شود.

از مددی هیچ میراث منفی در استقلال بر جای نمی‌ماند

او ادامه داد: من در کار‌های مالی منضبط هستم. باید درآمد و هزینه‌هایمان باهم همخوانی داشته باشد. اگر وظایف خود را درست انجام دهیم، من این نوید را می‌دهم که از مددی هیچ میراث منفی در استقلال بر جای نمی‌ماند، چون من به انضباط مالی اعتقاد دارم. من یک استقلالی هستم و بیرون از گود از شرایط این تیم ناراحت بودم و الان داخل گود هستم. الان به دعای هواداران نیاز دارم. از این بزنگاه اگر خارج شویم، استقلال روز‌های درخشانی را طی می‌کند و من مطمئنم در لیگ به موفقیت می‌رسد و می‌تواند به ستاره سوم برسد. متاسفانه در برخی قرارداد‌های منعقد شده، انضباط مالی کمتری را شاهد هستیم. برخی آپشن‌های قرارداد‌ها منطقی نیست. ما تلاش می‌کنیم قرارداد‌ها را برد-برد کنیم نه اینکه یک بازیکن امکان فسخی داشته باشد و باشگاه هیچ نفعی نداشته باشد. چشمی به راحتی به قطر رفته است، چون در قراردادش این بند را گذاشته بودند. پس چه نیازی به تمدید قرارداد بود؟ او بدون تمدید باید در آسیا برای ما بازی می‌کرد. ما می‌توانستیم در فضایی آرام قرارداد ببندیم، ما در خصوص فکری هم شتاب زده عمل نکردیم.

اهل شو بازی کردن نیستم

او درباره پرداخت مطالبات کنعانی زادگان گفت: کنعانی‌زادگان از گذشته‌های دور طلب داشت و مشکل او حل شده است. او گلایه‌هایی داشت. ۱۰ بار با او در ازبکستان صحبت کردم. اتفاقات ناخوشایندی برای او در آن زمان رخ داد. کنعانی زادگان شرایط استقلال را درک کرد و برایش آرزوی موفقیت دارم. بنده نه دروغ می‌گویم نه حرف اضافه می‌زنم. اهل شو بازی کردن نیستم. کار خیلی سخت است، ولی انسان به امید زنده است.

سرپرست استقلال در پایان خاطر نشان کرد: اتفاقات خوبی در خصوص خصوصی‌سازی، قیمت گذاری کمپ حجازی، مرغوبکار و برند استقلال درحال رقم خوردن است.  تبدیل باشگاه به سهامی عام و ... انجام شده است. نقش برند‌ها مقوله انکارناپذیری در مسائل اقتصادی است. من فکر می‌کنم تا نهایتا پایان پاییز که سهام استقلال در بورس واگذار می‌شود، شاهد یک رکوردشکنی در بورس خواهیم بود. در پایان درگذشت خسرو آواز ایران، محمدرضا شجریان را به مردم ایران تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
همون که تو رو نشونده رو صندلی ماموریت هم بهت داده
قبل تو هم هر کی اومد از این حرفا زد ولی تهش جز ویرانی چیزی از استقلال نگذاشت
ارباب شما کس دیگه ایه که نمیخواد استقلال موفق بشه
آخرین اخبار