فکری: کار کردن در استقلال افتخار است/ از همه بزرگان تیم رخصت می‌طلبم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باعث افتخار است که هدایت تیم بزرگ استقلال را بر عهده دارم و برای موفقیت این باشگاه تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین آبی پوشان اظهار داشت: جا دارد از تمامی افرادی که در هر سمتی در استقلال بوده اند رخصت بگیرم و تشکر می‌کنم از همه و باید بگویم من شاگرد خودشان هستم.

او ادامه داد: امیدوارم در سمت خود خوب درس پس بدهم و جا دارد از هواداران اجازه بگیرم و از آن‌ها می‌خواهم حامی ما باشند تا استقلال را با کمک هم و کار تیمی به جایگاه واقعی برسانیم.

فکری بیان کرد: دستیاران من بزرگ تیم هستند و بر من منت گذاشتند. کار کردن در استقلال افتخار است و انشاالله در کنار هم روز های خوبی را خواهیم داشت.

او درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات گفت:باشگاه در تلاش است این موضوع را حل کند تا بازیکنان جدید به ما کمک کنند و بازیکنان دیگری هم در آینده به ما اضافه می‌شوند.

سرمربی استقلال ادامه داد: انشاالله حضور همه برای استقلال باعث خیر شود. جا دارد از مدیریت و هیئت مدیره درباره برگزاری مراسم معارفه تشکر کنم. همچنین از پیشکسوتان استقلال رخصت بگیرم گه اجازه دادند من سرمربی این تیم باشم. تمرین تیم استقلال را از امروز شروع کردیم و از فردا طی ۲ نوبت برگزار می‌ کنیم. با توجه به کمبود زمان باید به نوعی برنامه ریزی کنیم که تیم شادابی داشته باشیم. فرصت بدنسازی نداریم و به همین خاطر باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

او افزود: ما نمی‌توانیم قولی به استقلال بدهیم و نمی‌توان این کار را انجام داد، ولی باشگاه استقلال و این تیم نگاهش حداقل کسب سهمیه آسیا است و انتظار من هم کمتر از آن نیست. کار باید تیمی باشد و همه مجموعه باید کمک کنند تا استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم.

فکری  بیان کرد: از بچه‌ها خواستم تمام تلاش خود را به کار بگیرند و به چیزی جز موفقیت استقلال فکر نکنند. از همه مهم‌تر برای من احترام متقابل است. احترامی که بین مجموعه باشد و بزرگان به کوچکتر‌ها و بر عکس باید احترام بگذارند. خط قرمز من احترام به پیشکسوت، مدیریت، هوادار و حریف است. در کنار احترام باید تلاش کنیم تا تیم موفقیت شود. نظم و انضباط بکی از برنامه‌های اصلی تیم است.

او افزود: باز هم به کادر فنی ما در آینده افرادی اضافه می‌شوند. اگر بحث رضایت نامه دستیاران من در نساجی حل شود به ما ملحق می‌شوند و اگر این امر انجام نشد دوستان دیگر استقلالی هستند تا به ما کمک کنند.

فکری درباره انتشار آدرس منزلش گفت: من به طور حتم از فردی که آدرس و تلفن مرا پخش کرده شکایت می‌کنم، چون اسناد سری بوده که بین مربی و باشگاه است و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را کنترل کند. متاسفانه کار کثیفی بود که رخ داده و مطمئنا پیگیر این موضوع می‌شویم. خط قرمز ما ایرانی‌ها خانواده هایمان هستند و امیدوارم افرادی که این کار کثیف را انجام می‌دهند پشیمان شوند.

او ادامه داد: سندی بابت این کار موجود نیست، اما مدیران نساجی از قراردادم یک نسخه به من ندادند. یک نسخه در هیئت فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه قرار دارد و مطمئنا هیئت فوتبال و سازمان لیگ این کار را نمی‌کنند که مسائل شخصی مربی و یا باشگاه را فاش کنند.  من برای قرارداد با نساجی در فصل اول اگر رقم کمتری می‌دادند مهم نبود، اما برای سال دوم باید بیشتر پول می‌دادند. من به نظری جویباری گفتم که رقم تفاوت دارد و پس از بازی با استقلال از سازمان لیگ نسخه قراردادم را خواستم که بند‌هایی در آن منعقد شده بود که باور نکردنی بود. به طور مثال اگر نخواهم در نساجی بمانم باید ۵ برابر رقم قید شده غرامت بدهم. من روی رفاقت با نساجی قرارداد بستم. اکنون می‌گویم اشتباه کردم و تاوان رفاقتم را می‌دهم و از اعتماد من سوء استفاده شد و بار‌ها گفتم قرارداد مرا بیاورید تا تغییر دهم که اعلام می‌کردند ما با هم مشکلی نداریم
به هر حال دوست را اگر می‌خواهی بشناسی باید آن را در سفر بشناسی.

او درباره تمرین نکردن غفوری گفت: وریا غفوری مصدومیت دارد و در یکی، ۲ روز آینده با رفع مشکل به تمرین اضافه می‌شود.

فکری افزود:قول نمی‌دهم، ولی اگر چوب خشکی هم در استقلال باشد مطمئن باشید توانمند است و در کنار هم فضای منفی را برطرف و فضای خوب ایجاد می کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
نتیجه هم نگرفتی نگرفتی هوچی گری میندازه گردن ریز و درشت کشور :))))))
آخرین اخبار