انتخاب رئیس هیات انجمن ورزش های فارس به دبیری یونگ مودو ایران

رئیس هیات انجمن‌ ورزش‌های رزمی فارس دبیرکل یونگ مودو ایران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کیوان دهناد بنیانگذار و مسئول یونگ مودو ایران در احکام جداگانه‌ای اعضا هیات رئیسه و دبیرکل این رشته را در ایران منصوب کرد تا فعالیت این رشته در ایران از سر گرفته شود.

در این احکام مهرداد درویش به عنوان مسئول کمیته پزشکی ورزشی و عضو هیأت رئیسه، پاکنوش خاکزاد به عنوان مسئول کمیته حقوقی و انضباطی و عضو هیأت رئیسه و استادمحمد رضا اوجی به عنوان دبیر کل و عضو هیأت رئیسه یونگ مودو ایران منصوب شد.

در بخشی از این احکام آمده‌است، نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی در امر توسعه و گسترش ورزش‌های رزمی از تاریخ فوق به عنوان مسئول کمیته یاد شده و عضو هیات رئیسه یونگ مودو ایران منصوب می‌ شود.

انتظار می رود با هماهنگی با مسئولان سبک کشور در امر توسعه و گسترش این هنر رزمی اصیل در ایران، سربلند، موفق و پیروز باشد.

محمدرضا اوجی دبیرکل یونگ مودو در ایران، گفت: این رشته از سال ۹۲ در ایران مجوز فعالیت گرفته و تا کنون فعالیت آن محدود بوده که از این پس قصد داریم تا این رشته را در تمام کشور فعال کنیم.

او، برگزاری دوره‌های آنلاین، استعدادیابی و دادن نمایندگی به استان‌های کشور را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی یونگ مودو اعلام کرد.

یونگ مودو از رشته‌های رزمی کشور کره جنوبی می‌باشد که زیر نظر دانشگاه یونگ این فعالیت دارد و ترکیبی از رشته‌های تکواندو و جودو است که در ایران نیز زیر نظر کیوان دهناد استاد بزرگ ورزش‌های رزمی فعالیت داشته و حضوری فعال در مسابقات مستر شیپ کره جنوبی دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار