طی ۲۴ ساعت گذشته؛

آمار فوتی های کرونا در کرمان دو رقمی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان کرمان جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند. 

او افزود: مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به ۹۲۴ نفر رسیده است. 

شفیعی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان بستری شده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

او گفت: هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۳۶۳ مورد است که از این تعداد، ۱۹۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۰۵ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۷ هزار و ۵۱۵ نفر اعلام کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.