استفاده پلیس فتا از نرم‌افزارسها برای آموزش‌های آنلاین وآگاه‌سازی

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت:پلیس فتا از ظرفیت نرم‌افزار سها برای آموزش‌های آنلاین و آگاه‌سازی عمومی در راستای پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: پلیس فتا به جهت شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، بستری را برای آموزش‌های آنلاین و آگاه‌سازی عمومی پیگیر بود تا بتواند مسائل پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر را به اطلاع مردم برساند.

او افزود: طی جلسات صورت گرفته این سامانه به ما معرفی شد و با بررسی‌های انجام گرفته مشخص گردید که این سامانه هوشمند می‌تواند از لحاظ حوزه‌های امنیتی، استفاده کاربران و برقراری ارتباط در چرخه وقوع پیشگیری از جرایم نقش مؤثری را ایفا کند.

اوگفت: در این راستا برنامه‌های خوبی برای سازمان و نهاد‌ها به عمل خواهد آمد و بهتر است که اولین گام از خود نهاد‌ها و سازمان‌های شهرستان اسکو آغاز شود.

 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با اشاره بر نحوه برخورد با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی توضیح داد: می‌توان از این سامانه بهتر استفاده کرده و پلیس نیز برای آموزش همگانی خود از این سامانه نیز استفاده خواهد کرد.

محسن محمودی افزود: شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس‌های آموزشی را ناممکن ساخته است و از طریق این سامانه و با هماهنگی‌های صورت گرفته، آموزش‌ها ارائه خواهد گردید.

او در پایان گفت: شاید برخی بر این گمان باشند که آموزش‌های مجازی، هنوز در کشور ما فرهنگ سازی نشده در حالی که چنین نیست و پلیس هم از این بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.