صنعت رکورددار مصرف گاز در استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: بیشترین میزان مصرف گاز در نیمه نخست امسال در استان سمنان بر اساس گزارش‌ها مربوط به بخش صنعت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: یک میلیارد و ۴۳ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف مانند بخش خانگی، صنعتی و نیروگاهی در نیمه نخست امسال در استان مصرف شد.

او ادامه داد: بیشترین میزان مصرف گاز در نیمه نخست امسال در استان سمنان بر اساس گزارش‌ها مربوط به بخش صنعت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۷۸ درصد از یک میلیارد و ۴۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده استان سمنان در نیمه نخست امسال مربوط به بخش صنعت بود که میزان مصرف نشان از پویایی صنعت استان است.

اعوانی بیان کرد: از یک میلیارد و ۴۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده در استان سمنان نیمه نخست امسال ۱۴ درصد مربوط به بخش خانگی و هشت درصد مربوط به مصرف گاز در بخش‌های دیگر مانند خدماتی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: در فصل سرد سال اولویت تامین گاز پایدار در بخش خانگی است و ضرورت دارد مردم نیز با مدیریت مصرف در تامین گاز پایدار در فصل سرد سال کمک کنند.

او گفت: با وجود پراکندگی استان سمنان ضریب نفوذ گاز در استان مطلوب است و ۲۶۶ روستای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تلاش می‌شود تا در ۲ سال آینده تمام روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: ۱۰۰هزار مشترک گاز در مناطق شهری استان مربوط به بخش خانگی است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز برخورد دار هستند.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: گاز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.