عاقبت اعتماد دختر نوجوان به دوستی اینترنتی

پسر جوان که با فریب دختر دانش‌آموزی او را به داخل یک بوتیک کشانده و مورد تعرض قرار داده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از اواخر هفته گذشته با شکایت دختر ۱۴ ساله‌ای به نام نازنین که به‌همراه پدرش به اداره پلیس آمده بود، آغاز شد.

پدر نازنین به مأموران گفت: جمعه شب پس از بازگشت دخترم به خانه متوجه وضعیت آشفته روحی و جسمی او شدم دخترم بشدت تب داشت و فکر کردیم که ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد از این‌رو نازنین را به بیمارستان بردیم، اما در آنجا بود که فهمیدم بهم ریختگی و تب او ناشی از کرونا نبوده و او توسط فردی به‌نام مهران اغفال شده و مورد تعرض قرار گرفته است و حالا از این جوان شکایت داریم.

با ثبت این شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و نازنین در رابطه با موضوع پرونده به قاضی گفت: سه ماه پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مهران آشنا شدم. او مدعی بود که صاحب یک بوتیک در یک مجتمع تجاری است و در مدت آشنایی‌مان به من علاقه‌مند شده و دوست دارد که همدیگر را از نزدیک ببینیم. با ملاقات حضوری مخالفت کردم تا اینکه با چرب زبانی‌های او قانع شدم که به محل کارش بروم. روز جمعه به پدر و مادرم گفتم که با یکی از همکلاسی‌هایم قرار دارم و به این بهانه به محل قرار یعنی همان بوتیک مهران رفتم. چند دقیقه پس‌از ورودم به مغازه مهران در را قفل و به من تعرض کرد.

پس از اظهارات شاکی نوجوان تحقیقات در خصوص شناسایی متهم آغاز و مشخص شد که او صاحب بوتیک مورد نظر نبوده و تنها به‌عنوان شاگرد در آنجا فعالیت می‌کرده و روز جمعه با توجه به خلوت بودن پاساژ به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از فرصت استفاده کرده و دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات شاکی دستور بازداشت متهم را صادر کرد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۶:۰۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
باید والدین این دختر مجازات بشن اول

آخه این تربیتی هس در حق یک فرزند براشون انجام میدین
دختر نوجوان 14 ساله چرا باید ب یک پسر اونم تو دنیای مجازی اعتماد کنه

اصلی ترین دوره تربیت فرزند از بدو یا حتی از نطفه تا 7 سالگی ش هس
تو ایران این دوره رو به امان خدا میذارن بعد تو دوره نوجوانی اینطور نوع تربیت ب کف والدین میذارن فرزندان
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۰:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
نابود باد شبکه های اجتماعی که جز بدبختی برای مردم به ارمغان نیاورده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
تقصیر خود دختر است می خواست نرود کسی مجبورش نکرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
همینه توکشورهای دیگه مخصوصا اروپا دختر یا پسرزیر 18 سال اجازه ندارن رابطه دوستی داشته باشن قانون کشورشونه اصلا اجازه ندارن بیرون باهم صحبت کنن حتما بایدوالدین حضورداشته باشن بعد این خانم رابطه داشته واقعا که بعدخاک توسر اون پسر که یه دختر بچه 15 ساله رواغفال کرده فکر کن خواهرخودت بود اون وقت خوشت می امد والا اون دختر هم باید مجازات بشه البته پسره خودش مجازات بدی کرده تا اون باشه تو14 سالگی بشینه فقط درس بخونه مگه عشق بچگی حالیشه وقتی سن ازدواج توکشور ما 12 هستش ما هیچ قانونی دراین باره اضلا نداریم این نمایندها نمیدونم پس چرا هیچ کاری دراین باره نمی کنن خوبه پدرش نکشتتش مثل پدر رومینا
Poland
حسین
۱۸:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
دخترزودگول میخورد بعدم دستش هیجا بند نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من نمی دونم چطور بچه ها رو تربیت می کنن ؟البته با این روزگار بد و پدر و مادر های اشفته ودنبال مد و غرب زده .انتظار همچنین بچه هایی هم میره
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
مقصر خودشون هستن که هنوز از قنداق خارج نشدن میخوان وارد رابطه بشن. دختر 14 ساله عقل داره؟ باید پدر و مادرها نظارت کنن، اینترنت یه فضای کاملا گسترده اس، خوب و بد، پس باید نظارت کنن که بچه هاشون دارن چکار میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۸:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من هم با ایشون میافقم
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۸:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من هم با ایشون میافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
الان هم که مدرسه ها تعطیل هست، اینترنت همه گیر شده است.
آخرین اخبار