افزایش تولید آب مقطر استارت بویلر در نیروگاه رامین اهواز

سرپرست استارت بویلر فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز از ارتقای سطح تولید آب مقطر استارت بویلر در فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز با تکیه بر توان متخصصان نیروگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود حسین میرزایی سرپرست استارت بویلر فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز گفت: با اجرای تعمیرات تخصصی و رفع چالش‌های فنی استارت بویلر فاز سوم این نیروگاه، توان و ظرفیت تولید آب مقطر از ۴۵ تن به ۵۰ تن در ساعت رسید.

او با اشاره به نقش مهم و حساس این تجهیز در تولید آب مقطر مورد نیاز واحد‌های ۳۰۵ و ۳۱۵ مگاواتی این نیروگاه افزود: پس از گذر از تابستان و پیک مصرف برق اقدام به انجام تعمیرات و رفع اشکالات این تجهیز نمودیم و توانستیم با تکیه بر توانمندی متخصصان نیروگاه، سطح آمادگی تولید آب مقطر مورد نیاز واحد‌های نیروگاهی را افزایش دهیم.

میرزایی مدت زمان اجرای این پروژه را ۵ روز اعلام کرد و بیان داشت: جوشکاری و رفع نشتی شدید در قسمت اوپراتور‌ها، تعمیر و سرویس دریچه‌های کوره، تنظیم و رفع اشکال ابزار دقیقی فندک مشعل‌ها، رفع اشکال و تنظیم ابزار دقیقی تعدادی گیت والو و رگلاتور و تعویض تعداد ۶ عدد والو دستی ونتیلی در قسمت اواپراتور‌ها از مهمترین اقدامات تعمیراتی در این پروژه بودند.

سرپرست استارت بویلر فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز، تعویض ۲ عدد والو بزرگ ۸ اینج فرسوده شده، بتن ریزی و ترمیم فونداسیون فیدپمپ C بویلر، بازدید داخلی و سرویس ۳ دستگاه کولر آب مقطر و تانک دیستیلات و تانک درین اواپراتور‌ها، ترمیم ماستیک کوره، سرویس الکتروموتور پمپ‌ها و فن‌ها، پانل‌های ابزار دقیقی و الکتریکی، ترانس‌های BS۰۳ و BS۰۴ شین‌های مربوطه و بریکر‌های آن و تعویض زانوی ۸ اینچ در مسیر اصلی آب تغذیه را دیگر اقدامات انجام شده در این رابطه عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.