در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید

دوره های پولساز فنی، دوره هایی است که بازار کاری عالی داشته و نیاز به سرمایه بالا برای ورود به بازار کار و درآمدزایی ندارند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر مشاغل فنی جز مشاغل درآمدزا در ایران و سایر کشورهای جهان هستند. آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی و با هدف بهبود وضعیت اشتغال و سطح درآمد شما عزیزان با سال ها تجربه و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های پولساز فنی را برگزار می نماید. دوره هایی که با شرکت در آنها می توانید آینده شغلی خود را متحول کرده و به درآمد بالایی دست یابید.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره تعمیرات موبایل

همانطور که می دانید امروزه موبایل نقش مهمی در زندگی روزمره داشته و به دلیل کارایی بسیاری که دارد افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق این وسیله انجام می دهند. افزایش کاربرد و کارایی این وسیله همچنین افزایش قیمت موبایل شغل تعمیرات موبایل را به یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی تبدیل کرده است.

از آنجایی تکنولوژی موبایل های امروزی بسیار پیچیده می باشد بنابراین مهارت شرط لازم برای موفقیت در این شغل می باشد و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل می تواند به شما عزیزان کمک کند تا به مهارت های مورد نیاز این شغل دست یافته و در این شغل موفق شوید.

آموزشگاه برق گستران دوره تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص برگزار کرده و به آموزش صفر تا صد تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد.

این آموزشگاه شرایطی را برای کارآموزان تعمیرات موبایل فراهم کرده تا به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی تعمیرات موبایل را تمرین کرده و به درک عمیقی از مفاهیم تعمیرات موبایل دست یابند.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره تعمیرات لوازم خانگی

اگر به دنبال شغلی پولساز و درآمدزا هستید و به تعمیرات لوازم خانگی نیز علاقه مند هستید باید بگوییم که این شغل نیز جز آن دسته از مشاغلی است که امروزه از بازار کار عالی برخوردار بوده و در آینده نیز با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی رونق بیشتری خواهد داشت.

تعمیرکار لوازم خانگی شخصی است که مهارت لازم در عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی را داشته و می تواند انواع لوازم خانگی شامل انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و غیره را عیب یابی و تعمیر نماید.

ورود به این شغل نیاز به سرمایه بالایی نداشته و تنها کافیست مهارت های مورد نیاز تعمیرات لوازم خانگی را به دست آورید. خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را برگزار می نمایند. آموزشگاه برق گستران یکی ازبهترین آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که به صورت تخصصی و عملی این دوره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره آموزش برق ساختمان

اگر به برق و مسائل مربوط به آن علاقه مند هستید باید بگوییم برقکار ساختمان نیز جز مشاغل فنی پولساز و آینده دار در ایران و دیگر کشورهای جهان است. برقکار ساختمان شخصی است که مهارت لازم در برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دوربین، دزدگیر و غیره را بر عهده دارد.

رشد پروژه های ساختمانی در کشور همچنین افزایش تقاضا برای نصب سیستم های امنیتی و رفاهی شغل برقکار ساختمان را به یکی از مشاغل فنی پردرآمد تبدیل کرده است. ورود به این شغل نیز نیاز به سرمایه اندک داشته و تنها کافیست شما با مهارت های لازم برق کشی آشنا بوده و تجهیزات لازم آن را در اختیار داشته باشید.

برای کسب مهارت های برق ساختمان می توانید در دوره های برق ساختمان آموزشگاه های فنی حرفه ای کشور ثبت نام نمایید. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های آموزش برق ساختمان آموزشگاه برق گستران ثبت نام نمایید و در مدت زمان کوتاهی به برقکاری حرفه ای تبدیل شده و وارد بازار کار شوید.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره آموزش تعمیرات ایسیو

اگر به مشاغل فنی مرتبط با خودرو علاقه مند هستید باید بگوییم تعمیرات ایسیو یکی از مشاغل بسیار درآمدزا در این حوزه است و متخصصان این شغل درآمدی بین 8 تا 15 میلیون تومان در ماه به دست می آورند.

تعمیرکار ایسیو شخصی است که باید مهارت های لازم برای عیب یابی و رفع مشکلات ایسیو خودرو را داشته باشد. از آنجایی که ایسیو نقش مهمی در خودرو دارد و عیب یابی آن امری تخصصی می باشد، همچنین تعداد تعمیرکاران حرفه ای این حوزه اندک می باشد بنابراین متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای این رشته درآمد بالایی دارند.

در صورتی که علاقه مند ورود به این شغل هستید می بایست مهارت های لازم تعمیرات ایسیو را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو به دست آورید. امروزه آموزشگاه های بسیاری دوره های ایسیو را برگزار می نمایند، بنابراین بهتر است ابتدا بهترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ecu در کشور است که به صورت تخصصی این دوره و دیگر دوره های فنی حرفه ای را برگزار کرده و به دلیل عملی و تخصصی بودن دوره ها همه ساله کاراموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

شرکت در دوره های آموزشگاه برق گستران چه مزایایی دارد؟

شرکت در دوره های آموزشگاه برق گستران مزایای بسیاری را برای کاراموزان به همراه دارد برخی از مهم ترین مزایا شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • آموزش به صورت علمی و عملی در کارگاه مجهز
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص
  • آموزش مطابق با جدیدترین سرفصل های آموزشی
  • برگزاری دوره در روزهای تعطیل برای افراد شاغل
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • ارائه جزوات کامل آموزشی
  • ارائه پشتیانی نامحدود آموزشی
  • ارائه مشاوره های هدایت شغلی و بازار کار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار