عبدالهی گفت: براساس اعلام وزارتخانه، ۸۳ درصد دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف در کردستان برای روند تحصیلی خود از برنامه شاد استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: آن دسته از دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارد تعدادی در کلاس‌های حضوری (دانش آموزان روستایی)، تعدادی از آموزش‌های تلویزیونی و تعدادی نیز از درسنامه‌ها و محتوا‌های درسی تولید شده از سوی مدارس، استفاده می‌کنند.

او با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده میزان دسترسی دانش‌آموزان ابتدایی استان به شبکه شاد ۸۰ درصد است، افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان ابتدایی از گوشی همراه والدینشان استفاده می‌کنند لذا زمان آموزش آنان از طریق شبکه شاد با هماهنگی معلم و والدین انجام خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: در حال حاضر و براساس اعلام وزارتخانه، ۸۳ درصد دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی در این استان برای روند تحصیلی خود از برنامه شاد استفاده می‌کنند.

او اضافه کرد: دانش‌آموزان مقطع متوسطه بدلیل اینکه اکثریت از گوشی و تب‌لت استفاده می‌کنند، بنابراین کلاس‌های آنلاین شان هر روز در زمان مشخصی برگزار می‌شود.

عبدالهی یادآور شد: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با استفاده از پتانسیل معلمان دوره ابتدایی در سطح کشور اقدام به تولید محتوا‌های الکترونیک تمام دروس این دوره کرده و تمام این محتوا‌های تولیدی را در شبکه شاد نیز بارگذاری کرده است.

او از تمام مناطق آموزشی استان خواست نسبت به اطلاع رسانی به معلمان، دانش آموزان و اولیا جهت بهره برداری از محتوا‌های آموزشی بارگذاری شده در شبکه شاد اقدام کنند.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.