مهلت شرکت در مسابقه نقاشی تو تنها نیستی مشخص شد

کودکان و نوجوانان می توانند تا ۲۹آبان آثار خود را برای حضور در مسابقه نقاشی تو تنها نیستی که با همکاری پویش صورتی لاهیجان برگزار می‌شود، ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، اعلام کرد: مسابقه نقاشی با عنوان "تو تنها نیستی " از سوی پویش صورتی لاهیجان "حامی بیماران مبتلا به سرطان پستان" با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت روز جهانی کودک برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با بیماری سرطان (رشدغیر طبیعی سلول‌های بدن)، تقویت همدلی، استحکام مهر و محبت در خانواده و محبت به همنوع برگزار خواهد شد و کودک می‌آموزد اگر حمایت، عشق و تشویق باشد خورشید زندگی دوباره خواهد درخشید.

این مسابقه در دو گروه سنی ۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال (پسران و دختران) خواهد بودو علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۹ آبان ۹۹ به صورت عکس با کیفیت به شماره واتس آپ ۰۹۰۳۲۰۴۷۵۸۵ارسال کنند و ذکر نام و نام خانوادگی بر روی نقاشی الزامی است.

 به نفرات اول تا سوم هر گروه کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا می شود (جوایز نفر اول ۳۰۰ هزار تومان؛ نفر دوم ۲۰۰ هزار تومان، نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان)

آثار پذیرفته شده در اینستای پویش صورتی

http://www.instagram.com/pink.scan /

و اینستای بارش فرهنگی

http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan/

به صورت نمایشگاه مجازی درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اختتامیه جشنواره در نمایشگاه حضوری در کنار کارگاه جنبه‌های روانشناختی سرطان برگزار می‌شود.

علاقمندان در هر کجای کشور و یا خارج از کشور در صورت علاقمند بودن می‌توانند در مسابقه نقاشی مجازی" تو تنها نیستی "شرکت کنند.

مدیریت پویش صورتی لاهیجان با دکتر سید آمنه سید جوادین است که تاکنون فعالیت‌های حمایتی و فرهنگی زیادی در خصوص مبارزه با بیماری سرطان زنان داشته اند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس خانم
۱۹:۵۰ ۱۸ دی ۱۴۰۰
عالی
Germany
هستی سرخوش
۱۰:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
نمیدونم