ثابت ماندن شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در مهاباد/ ۱۶ نفر دیگر در استان قربانی کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آمار قربانیان ویروس کرونا در شهرستان مهاباد در روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه بدون اضافه شدن مورد جدید ثابت ماند. ‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی ۱۴۲ نفر ثابت ماند.

آقازاده افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۱۰۵۶ نفر رسیده که از این تعداد ۵۶۶ نفر مشکوک و ۴۹۰ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۲۴ نفر بوده که از این تعداد، ۶۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به افزایش ۱۶ نفری تعداد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به ۱۲۶۸ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

آقازاده از شهروندان خواست دستورالعمل‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا را بصورت جدی رعایت کنند و ضمن خودداری از هرگونه حضور در تجمعات پر خطر، استفاده از ماسک را از درب منزل اجرا کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.