اجرای عملیات تعویض روکش آسفالت جاده اصفهان_ نجف آباد

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان از اجرای عملیات لکه گیری و تعویض آسفالت محورهای مهم استان اصفهان با اعتباری به ارزش ۲۰ میلیارد تومان خبرداد.

فرزاد دادخواه معاون اداره کل راهداری استان اصفهان در گفت و گوی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهارداشت: محور‌های جاده خمینی شهر به طرف نجف آباد و تیران و کرون و همچنین محور جاده ذوب آهن به طرف نجف آباد و تیران کرون از جمله محورهای استحفاظی اداره کل راهداری استان اصفهان محسوب می‌شوند که عملیات تعویض روکش آسفالت و لکه گیری آن هم با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در دست اقدام است.

او افزود: در حال حاضر پروژه تعویض روکش آسفالت جاده اصفهان به طرف نجف اباد در حال اجرا است و در تلاش هستیم تا تمامی این پروژه هارا تا قبل از شروع بارندگی‌ها به اتمام برسانیم.

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان تاکید کرد: همچنین علاوه بر محور جاده نجف آباد، خوشبختانه با پیگیری‌های لازم توانستیم پروژه لکه گیری اسفالت جاده کمربندی شهرستان خمینی شهر به طرف نجف اباد را کلید بزنیم که پیش بینی می‌شود این طرح تا پایان ماه مهر به بهره برداری برسد.

دادخواه اضافه کرد:محور‌های داران_عسگران هم با استفاده از اسفالت‌های نوین و تعویض روکش آن‌ها در دست اقدام است.

او گفت: چالش‌ها و مشکلاتی نظیر کمبود قیر به دلیل گرانی قیمت آن و نقدینگی باعث شده تا بسیاری از پیمانکاران این طرح‌ها بعضا اعلام تعطیلی پروژه کنند که این مسئله مهم‌ترین عامل کند شدن اجرای طرح‌ها است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.