نباید اجازه دهیم سرمایه گذاران به دلیل عدم وجود زمین از شهرک های صنعتی کوچ کنند

فرماندار بناب با بیان اینکه شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در امر تولید و صادرات غیرنفتی دارد گفت:نباید اجازه دهیم سرمایه گذاران به دلیل عدم وجود زمین در شهرک صنعتی از این شهرستان کوچ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شهریار فتحی فرماندار بناب با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی میزان صادرات در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بر حل مشکل واحد‌های تولیدی و صنعتی از جمله بخشودگی جرائم، تأمین نقدینگی و کاهش بوروکراسی اداری برای سرمایه گذاران تأکید کرد.

او بااشاره به مشکلات ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی بناب  افزود:تصمیمات لازم برای رفع موانع  واحدهای تولیدی وصنعتی درحال بررسی است.

اوگفت:آذربایجان شرقی با داشتن ۳۰ واحد تولیدی و صادرات سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فولاد از قطب‌های اصلی تولید این محصول راهبردی در کشورمان محسوب می‌شود.

فرماندار بناب افزود:ایناستان بعد از اصفهان و خوزستان که اغلب واحد‌های تولید فولاد آن‌ها دولتی هستند، رتبه سوم در تولید فولاد کشور را دارد که ۸۵ درصد این تولیدات نیز توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

 فتحی بیان کرد:این استان با فرآوری سالیانه ۵.۵ میلیون تن فولاد، ۲۴ درصد مجموع تولید این محصول پرکاربرد در ایران را تهیه و به بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار